مدافع سنگالی استقلال؛ مستحکم در دفاع و بی‌رحم در حمله!

مدافع سنگالی استقلال؛ مستحکم در دفاع و بی‌رحم در حمله!

پایگاه خبری فوتبالی - مدافع تازه خریداری شده و سنگالی استقلال خوزستان، عصای دست سیروس پورموسوی بوده است.

به گزارش فوتبالی، عثمان اندونگ مدافع مرکزی ۲۴ ساله سنگالی است که با سابقه بازی در لیگ کشورهای آمریکای جنوبی از جمله اروگوئه و آرژانتین در پنجره زمستانی راهی استقلال خوزستان شده تا به این تیم در راه بقا در لیگ برتر کمک کند.

بازیکنی که توانسته یکی از خریدهای خوب پورموسوی تا اینجای فصل باشد و به جز بازی با هوادار در جام حذفی، در تمامی بازیهای لیگ برتری آبی‌های جنوب به طور کامل و نود دقیقه به میدان رفته است.

اندونگ که مدافعی بلند قامت است به خوبی توانسته، مشکلات خط دفاعی تیمش را کمتر کند و به مهره غیرقابل جانشینی برای پورموسوی در ترکیب استقلال خوزستان تبدیل شده است.

اما جالب اینکه بدانید این مدافع آفریقایی، در بخش هجومی هم عملکرد بدی نداشته و در ۱۰ بازی خود برای استقلال خوزستان موفق به ثمر رساندن دو گل شده است. دو گلی که اندونگ در سه بازی اخیر تیمش وارد دروازه صنعت نفت و ملوان کرده تا آبی‌ها در این دو بازی موفق به کسب چهار امتیاز شده باشند تا عثمان یکی از موثرترین بازیکنان تیم جدیدش باشد و باید دید می‌تواند این شرایط را ادامه داده و در راه حفظ سهمیه قهرمان اسبق فوتبال ایران در لیگ برتر به این تیم کمک کند یا نه.

1997