مدافع چپ پای ۲۵ میلیون پوندی تاتنهام را ترک می کند

مدافع چپ پای ۲۵ میلیون پوندی تاتنهام را ترک می کند

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع چپ گران قیمت و نیمکت نشین تاتنهام در تابستان این تیم را ترک می کند.

به گزارش فوتبالی، گزارش ها حاکی از آن است که تاتنهام در تابستان امسال رایان سسنیون را به صورت رایگان آزاد می کند. این مدافع چپ ۲۴ ساله در این فصل تنها ۷ دقیقه فوتبال بازی کرده است. قرارداد هفتگی ۶۰۰۰۰ پوندی سسنیون در پایان ژوئن به پایان می رسد. فابریزیو رومانو مدعی است که قهرمان یورو زیر ۱۹ سال با تیم ملی انگلیس قرارداد جدیدی با تیم لندنی نخواهد داشت و این یعنی او در ابتدای جولای بازیکن آزاد خواهد شد. این بازیکن علیرغم مشکلاتی که در تاتنهام داشت  پیشنهادات کمی نخواهد داشت. در حال حاضر تخمین زده می شود که سسنیون مورد توجه تیم های زیادی در انگلیس و سراسر اروپا قرار بگیرد.

این بازیکن سرعتی که تمایل دارد بیشتر روی زمین فوتبال بازی کند، ترجیح می دهد در لیگ برتر انگلیس باقی بماند. رایان سسنیون  در سال ۲۰۱۹ رقیب لندنی یعنی فولام به تاتنهام پیوست و این انتقال ۲۵ میلیون پوند هزینه داشت. او با ثبت ۲۵ گل در ۱۲۰ مسابقه در کریون کاتیج ورزشگاه خانگی فولام به یک ستاره تبدیل شد و وقتی سسنیون به شمال پایتخت نقل مکان کرد، انتظار بیشتری می رفت. با این حال، او تنها ۵۷ بازی در پنج فصل انجام داد، در حالی که مدت نیم فصل را هم به صورت قرضی در آلمان با هوفنهایم سپری کرد. و بعد از اینکه در این فصل تنها هفت دقیقه زیر نظر آنگه پستکوگلو بازی کرد مشخص شد که دوران حرفه‌ای سسنیون در تاتنهام تمام شده است.

به نظر می رسد تاتنهام برای تغییرات بیشتر در ترکیب تیم آماده است و با تردید در مورد آینده چند بازیکن از جمله پیر امیل هویبرگ، امرسون رویال، برایان خیل، جیووانی لوسلسو و مونور سولومون روبرو است.

۱۰۰۹