واکنش پوچتینو به نگرانی درباره اخراج شدن از چلسی

واکنش پوچتینو به نگرانی درباره اخراج شدن از چلسی

پایگاه خبری فوتبالی - در یک بازی معوقه از هفته بیست و ششم رقابت های لیگ برتر انگلیس، چلسی و تاتنهام به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی چلسی موفق شد با نتیجه دو بر صفر به پیروزی برسد و هر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی ، مائوریسیو پوچتینو سرمربی چلسی در این فصل به شدت زیر انتقاد بوده است چرا که تیم او عملکرد جالبی نداشته است. پوچتینو پس از برد تیمش مقابل تاتنهام درباره این پیروزی گفت:" از هر زمان دیگری بیشتر خوشحالم چرا که نحوه بازی کردن تیم به طور دقیق همان چیزی بود که من از اول فصل به دنبال آن بودم. از نظر من این بهترین بازی تیم بود."

سرمربی آرژانتینی درباره احتمال اخراج شدنش از چلسی و نگرانی هایی که در این باره دارد گفت:" عملکرد من در باشگاه چلسی هفته به هفته در حال قضاوت شدن است. این موضوع دست من نیست و من به دنبال این هستم که ایده های خودم را در تیم پیاده کنم. بهترین ها را برای بازیکن هایم می خواهم و به داشتن آن ها افتخار می کنم. تا آخرین روزی که در این باشگاه هستیم برای موفقیت تیم و بازیکنان تلاش خواهم کرد."

پوچتینو درباره آینده کانر گلگر در چلسی گفت:" او بازیکنی است که در ترکیب اصلی تیم من حضور دارد اما موضوع آینده اش در دستان من نیست و این قضیه باید میان خودش و باشگاه چلسی حل و فصل شود."

1471