آخرین گل لیگ برتری پرسپولیس به سپاهان؛ دو سال گذشت!

آخرین گل لیگ برتری پرسپولیس به سپاهان؛ دو سال گذشت!

پایگاه خبری فوتبالی- دو سالی می‌شود که پرسپولیس در تقابل‌های لیگ برتری خود با سپاهان موفق به گلزنی نشده است!

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس در جدال سرنوشت‌ساز امروز خود مقابل سپاهان نتوانست به برتری دست پیدا کند و به تساوی بدون گل مقابل این تیم رضایت داد تا کماکان با یک امتیاز اختلاف نسبت به استقلال صدرنشین در رده دوم جدول رده‌بندی قرار بگیرد و شانس رسیدن به رتبه نخست را از دست بدهد.

قرمزها که در جدال با سپاهان برای پنجمین بار در لیگ بیست و سوم در امر گلزنی ناکام بودند نتوانستند یک طلسم عجیب را بشکنند و همچنان در تقابل‌های خود با سپاهان در ال‌کلاسیکوی فوتبال ایران این آمار منفی را در کارنامه خودشان دارند. با احتساب مصاف امروز، قرمزها در چهار بازی آخر خود مقابل طلایی‌پوشان زاینده‌رود در امر گلزنی ناکام بوده‌اند و هم در لیگ بیست و دوم و هم در لیگ بیست و سوم علاوه بر ناکامی در شکست دادن این تیم در باز کردن دروازه‌شان هم ناکام بوده‌اند!

آخرین مرتبه‌ای که پرسپولیس موفق شده دروازه‌ سپاهان را باز کند به دیدار برگشت لیگ بیست و یکم که در همین اردیبهشت ماه برگزار شد باز می‌گردد؛ در باخت 2 بر یک قرمزها، علی نعمتی تنها گل تیمش را به ثمر رساند! پرسپولیس با تساوی در برابر سپاهان برای پنجمین بازی متوالی مقابل این تیم در لیگ برتر موفق به کسب پیروزی نشد.

9098