سه پیشنهاد لندنی برای اسطوره برزیلی چلسی

سه پیشنهاد لندنی برای اسطوره برزیلی چلسی

پایگاه خبری فوتبالی - تیاگو سیلوا پیشنهادهایی را از باشگاه های لندنی دریافت کرده است.

به گزارش فوتبالی، تیاگو اعلام کرده که در پایان فصل از چلسی جدا می شود. این مدافع 39 سال در دوران چهار ساله حضورش در چلسی 151 بازی داشته است. او در استمفوردبریج توانست یک چمپیونزلیگ، یک جام جهانی باشگاه ها و یک سوپرجام اروپا کسب کند و به گفته خودش، امیدوار است که روزی بتواند در نقشی متفاوت به باشگاه انگلیسی برگردد.

ایساگو داسیلوا و یاگو داسیلوا دو فرزند تیاگو در حال حاضر در آکادمی چلسی بازی می کنند.  در واقع به نظر می رسد که همسر و فرزندان تیاگو قصد ترک شهر لندن را ندارند. این بازیکن با پیشنهادی از جانب فلومیننزه، باشگاه دوران کودکی خود مواجه شده تا به برزیل برگردد. سایت گل حتی مدعی شده بود که تیاگو با باشگاه برزیلی به توافق شفاهی هم رسیده است.

حالا TNT گزارش داده است که سه باشگاه لندنی به تیاگو پیشنهاد داده اند. سیلوا در صورت پذیرش پیشنهادهای انگلیسی خود می تواند به زندگی در کنار خانواده اش ادامه بدهد.

تیاگو سیلوا در سال 2020 از پی اس جی به چلسی ملحق شد و در ابتدا قرار بود که فصل یک سال در تیم لندنی حضور داشته باشد اما عملکرد خوبش باعث شد تا قراردادش هر سال تمدید شود و حالا پس از چهار سال قرار است که از آبی پوشان جدا شود.

4125