یک جواهر برزیلی دیگر هم از دست بارسلونا پرید

یک جواهر برزیلی دیگر هم از دست بارسلونا پرید

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که سریال استوائو در روزهای آینده به پایان می رسد.

به گزارش فوتبالی، سزار لوئیز مرلو خبرنگاری است که از توافق چلسی با پالمیراس برای خرید این بازیکن خبر داده است. تیم لندنی حاضر شده تا برای خرید "مسینیو" مبلغ 65 میلیون یورو بپردازد. بدین ترتیب انتقال در ساعات آینده رسمی خواهد شد. استوائو تا زمانی که به سن قانونی برسد و 18 ساله شود، در ترکیب پالمیراس خواهد ماند. بایرن مونیخ و آرسنال دیگر مشتریان این بازیکن بودند و البته بارسلونا هم رویای جذبش را داشت. 

چلسی در هفته های اخیر سخت در تلاش بود تا استوائو را راضی کند. استعدادیابان چلسی بازیهای اخیر این بازیکن را از نزدیک تماشا می کردند و به شدت به خرید او علاقمند بودند. این بازیکن به واسطه تکنیک خود با مسی مقایسه می شود و به همین خاطر لقب "مسینیو" را کسب کرده است. 

چلسی برای خرید استوائو 65 میلیون یورو می پردازد که از قیمت استعدادهای اخیر فوتبال برزیل بالاتر است. رئال برای خرید اندریک 25+35 میلیون یورو پرداخت و بارسلونا نیز ویتور روکه را با 31+30 میلیون یورو از پارانائنزه جذب کرد.

بارسلونا در سالهای اخیر به جز ویتور روکه (که به تجربه ناموفقی تبدیل شده) در زمینه خرید بازیکنان مختلف شکست خورده است. آنها پیش از این در زمینه خرید اندریک، وینیسیوس ، رودریگو و برالدو شکست خورده بودند و حالا قرار است که مسینیو را هم از دست بدهند. 

4125