1+5 گل برتر پرسپولیس به سپاهان؛ در کمال خونسردی (ویدیو)

1+5 گل برتر پرسپولیس به سپاهان؛ در کمال خونسردی (ویدیو)

پایگاه خبری فوتبالی - 3+46 گل برای پرسپولیس در 45 رویارویی قبلی برابر سپاهان در تاریخ لیگ برتر ثبت شده است. 

به گزارش فوتبالی، گلهایی که انتخاب 5 تای‌شان به عنوان بهترین و زیباترین کار سختی است. «فوتبالی» این 1+5 گل را در این دسته‌بندی، قرار داده است. همه گلهای هادی نوروزی به سپاهان، گل عالیشاه در فولادشهر، ضربه والی محکم کمال کامیابی‌نیا و ضربه سر محمد عباس‌زاده هم می‌توانستند در این فهرست، جای داشته باشند.

* محسن خلیلی: 28 اردیبهشت 1387

پاس بلند از میانه زمین با ضربه بازیکن پرسپولیس، پشت محوطه جریمه به خلیلی رسید. مهاجم گلزن تیمِ قطبی هم بدون مکث با یک ضربه قیچی از بغل، توپ را درنهایت زیبایی به تور دروازه مسعود همامی رساند.

* امید عالیشاه: 22 مرداد 1394

این گل را عالیشاه زد ولی همه‌کاره‌اش، علی علیپور بود. او روی خط طولی سمت راست، صاحب توپ شد و با سرعت ویرانگرش از همه مدافعان و دروازه‌بان سپاهان گذشت و توپ را جلوی دروازه خالی به عالیشاه سپرد.

گلهای منتخب بازیهای پرسپولیس و سپاهان

* مهدی طارمی: 22 مرداد 1394

طارمی نزدیک به خط طولی سمت راست، صاحب توپ شد. با آن به عرض زد و از دو مدافع سپاهان گذشت. و سپس ضربه‌اش را با نهایت دقت به جایی زد که هیچ کاری از شهاب گردان برنمی‌آمد: ضربه‌ای آرام به گوشه پایین دروازه.

* شجاع خلیل‌زاده: 13 بهمن 1396

پرسپولیس با گل علیپور از مهمانش جلو بود که توپ در سمت راست به بازیکنان این تیم رسید. ارسال فرشاد احمدزاده روی نقطه پنالتی به شجاع خلیل‌زاده رسید و ضربه سر او به سقف دروازه سپاهان فرستاده شد.

* تیاگو فراگا: 8 آذر 1389

نفوذ بازیکنان پرسپولیس از سمت چپ به حوالی خط محوطه جریمه رسید. آنها توپ را بین هم، پاسکاری کردند و درنهایت آن را پشت محوطه جریمه برای تیاگو فراگا فرستادند و این برزیلی با یک شوت غیرقابل‌مهار، دروازه سپاهان را باز کرد.

* انتخاب ویژه: 28 بهمن 1395

پنالتی هرگز جزو گلهای زیبا محسوب نشده و نمی‌شود ولی آنچه رضاییان و طارمی رقم زدند، فرق دارد. خطای پنالتی روی طارمی رقم خورد. رضاییان پشت ضربه ایستاد ولی همکاری مسی سوارز را کپی کرد، توپ را به طارمی پاس داد و دروازه سپاهان باز شد.

5390