فینال لیگ قهرمانان اروپا ساعت بازی های هفته آخر لیگ برتر را تغییر می دهد؟

فینال لیگ قهرمانان اروپا ساعت بازی های هفته آخر لیگ برتر را تغییر می دهد؟

پایگاه خبری فوتبالی- احتمال تغییر ساعت دیدار های هفته سی‌ام لیگ برتر وجود دارد.

به گزارش فوتبالی، طبق برنامه‌ی قبلی که سازمان لیگ اعلام کرده بود، قرار بود هفته‌ی آخر رقابت های لیگ برتر روز جمعه 11 خرداد با برگزاری 8 دیدار همزمان پایان یابد. اما با توجه به اتفاقات دو روز گذشته و شهادت رئیس جمهور و همراهانش، دیدار هایی که قرار بود امروز برگزار شود، لغو و به زمان دیگری موکول شد.

با لغو دیدار های هفته بیست و هشتم، سازمان لیگ مجبور شد برنامه‌ی مسابقات را دستخوش تغییرات کند و طبق برنامه‌ی جدیدی که عصر روز گذشته از سوی این سازمان اعلام شد، رقابت های لیگ برتر با یک روز تاخیر یعنی روز 12 خرداد به پایان می رسد. موکول شدن بازی های هفته آخر لیگ برتر به این تاریخ باعث شده تا جشن قهرمانی لیگ برتر با شروع فینال لیگ قهرمانان اروپا تداخل داشته باشد و همین باعث شده تا احتمال تغییر ساعت دیدار های هفته پایانی لیگ برتر وجود داشته باشد.

دبیر کل فدراسیون فوتبال در خصوص احتمال تغییر ساعت دیدار های هفته سی‌ام لیگ برتر گفته است:"سعی می کنیم به خاطر اینکه بینندگان علاقه‌مند هستند تا فینال لیگ قهرمانان اروپا را تماشا کنند، با سازمان لیگ صحبت کنیم تا اگر امکانش باشد ساعت شروع بازی ها را ۳۰ دقیقه جلو بیاوریم تا این مشکل حل شود."

باید منتظر ماند و دید تغییر زمان برگزاری دیدارها که در این سال ها به تیتری تکراری برای طرفداران فوتبال تبدیل شده، این بار که به نوعی به سود فوتبالدوستان است، رخ می دهد یا نه.

2636