سه بازیکن رئال مادرید که در سه ال کلاسیکوی اخیر هت‌تریک و دبل کردند

سه بازیکن رئال مادرید که در سه ال کلاسیکوی اخیر هت‌تریک و دبل کردند

پایگاه خبری فوتبالی - در ال کلاسیکو های اخیر رئال مادرید نتایج خوبی گرفته است به طوری که سه ال کلاسیکوی آخر را رئال مادرید با پیروزی پشت سر گذاشته است.

به گزارش فوتبالی ، فردا شب (یکشنبه دوم اردیبهشت ماه) از ساعت 22:30 به وقت ایران قرار است که در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو در چهارچوب هفته سی و دوم از رقابت های لالیگای اسپانیا رئال مادرید و بارسلونا به مصاف هم بروند و باید دید که در این بازی چه نتیجه ای در نهایت رقم می خورد.

در سه ال کلاسیکوی اخیر، رئال مادرید موفق شده است بارسلونا را شکست بدهد. سال گذشته در دور برگشت رقابت های کوپا دل ری، رئال مادرید با نتیجه چهار بر صفر بارسلونا را در ورزشگاه نیوکمپ شکست داد. در آن بازی کریم بنزما هت تریک کرد و سه گل به ثمر رساند.

در دور رفت رقابت های لالیگا در فصل جاری، رئال مادرید با نتیجه دو بر یک بارسلونا را شکست داد. جود بلینگام در این بازی که اولین ال کلاسیکوی او بود موفق شد دو گل بزند و دبل کند.

در دیدار فینال سوپرجام اسپانیا رئال مادرید موفق شد در عربستان سعودی با نتیجه چهار بر یک بارسلونا را شکست بدهد. وینیسیوس جونیور در این بازی هت تریک کرد و سه گل به ثمر رساند.

حالا باید دید که در ال کلاسیکوی دور برگشت رقابت های لالیگا چه اتفاقاتی رقم خواهد خورد.

1471