پاس گل شماره 34؛ ترابی و عالیشاه کوتاه نمی‌آیند

پاس گل شماره 34؛ ترابی و عالیشاه کوتاه نمی‌آیند

پایگاه خبری فوتبالی- بهترین پاسورهای پرسپولیس در آبادان هم وظیفه سازمانی خودشان را انجام دادند.

به گزارش فوتبالی، از ساعت 19:00 امروز در ورزشگاه تختی آبادان و در چهارچوب بازی‌های هفته بیست و چهارم لیگ برتر تیم‌های صنعت نفت و پرسپولیس در مقابل هم قرار گرفتند. 

پرسپولیس که برای عقب نماندن از استقلال به شدت به 3 امتیاز این بازی نیاز داشت از همان ابتدا رو به حمله آورد و خیلی زود هم به گل برتری رسید. گلی که در دقیقه 8 وارد دروازه صنعت نفت شد.

روی کرنری که امید عالیشاه از سمت راست ارسال کرد دانیال اسماعیلی‌فر با ضربه سر توانست دروازه نفت را باز کند و پرسپولیس را پیش بیندازد.

این گل در ابتدا شاید گل ویژه‌ای به نظر نمی‌رسید اما واقعیت این است که از لحاظ آماری یک گل بسیار مهم بود. عالیشاه پیش از این ضربه کرنر در کنار مهدی ترابی با 33 پاس گل، بیشترین پاس گل را در ادوار لیگ برتر به نام خودش ثبت کرده بود. اما با این کرنر و این پاس گل تعداد پاس گل‌هایش را به 34 رساند و از ترابی پیشی گرفت.

این اما پایان کار نبود. در نیمه دوم  و در دقیقه 66 عیسی آل کثیر موفق شد دروازه نفت را برای بار دوم باز کند. پاس این گل را مهدی ترابی داد و تعداد پاس‌های خودش را به 34 رساند تا از عالیشاه عقب نماند. 

نکته مهم این است که عالیشاه دقایقی بعد از این که پاس گل داد مصدوم شد و از زمین بیرون رفت و شنیده می‌شود ممکن است یک ماه از مسابقات دور باشد. به این ترتیب ترابی می‌تواند در ادامه تعداد پاس گل‌هایش را بیشتر کند و به تنهایی تبدیل به بهترین پاسور تاریخ پرسپولیس در لیگ برتر شود.

1359