کری‌خوانی حریف ویژه برای استقلال؛ انگیزه آبی‌ها بالا رفت

کری‌خوانی حریف ویژه برای استقلال؛ انگیزه آبی‌ها بالا رفت

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکنان استقلال امیدوار هستند در بازی خانگی  فردای خود مقابل شمس آذر دست پر زمین مسابقه را ترک کنند.

به گزارش فوتبالی، استقلال که در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر نتایج خوبی در بازی‌های خانگی کسب کرده و در 11 مسابقه‌ای که در لیگ بیست و سوم در ورزشگاه آزادی برگزار کرده موفق به کسب 29 امتیاز شده در یکی از مهم‌ترین بازی‌های فصل خود باید به مصاف شمس آذر برود و امیدوار است در جدال با شاگردان سعید دقیقی بهترین عملکرد را داشته باشد و به 3 امتیاز حساس این مسابقه دست پیدا کند.

استقلالی‌ها که در دور رفت مقابل شمس آذر به تساوی 2 بر 2 رسیدند و نتوانستند در قزوین دست پر زمین مسابقه را ترک کنند حالا امیدوارند تا بتوانند در دور برگشت مقابل این تیم به برتری برسند و شمار امتیازات خود را به عدد 53 برسانند. فراموش نکنیم که روند 6 بازی بدون برد استقلال در بازی‌های خارج از خانه از تقابل با شمس آذر آغاز شد! 

در آستانه این مسابقه حساس بازیکنان شمس آذر هم از فشار روانی که روی بازیکنان استقلال است نهایت بهره را برده‌اند و خیلی از آن‌ها در تازه‌ترین مصاحبه‌های خود برای تیم جواد نکونام کُری خوانده‌اند! 

تمرین روز گذشته استقلال بانشاط برگزار شد و شاید چنین تصویری نشان دهد که آبی‌ها چقدر مصمم هستند تا بتوانند کُری‌های بازیکنان تیم رقیب را خنثی کنند و از فضای ایجاد شده نهایت بهره را ببرند!

9098