فریاد جالب مدافع رئال مادرید: الله اکبر!

فریاد جالب مدافع رئال مادرید: الله اکبر!

پایگاه خبری فوتبالی - خوشحالی جالب آنتونیو رودیگر از صعود رئال مادرید به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در شبکه های اجتماعی وایرال شده و مورد توجه قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید توانست با حذف منچسترسیتی به جمع چهار تیم برتر اروپا راه پیدا کند. بدون تردید یکی از چهره های درخشان رئال مادرید در این بازی، آنتونیو رودیگر بود.

رودیگر همچون بازی رفت به خوبی از پس مهار هالند برآمد و رهبر دفاعی رئال مادرید بود. آنتونیو روی تک گل خورده رئال مادرید در جریان بازی مقصر بود چرا که دفع ناقصی داشت که باعث شد تا توپ روی پای دی بروینه بیافتد. این بازیکن در وقت اضافه هم فراری شگفت انگیز داشت که فرصت زدن گل دوم رئال مادرید را داشت اما توپ را چند قدمی دروازه ادرسون به اوت زد.

رودیگر با این وجود در ضربات پنالتی تصمیم گرفت که ریسک کند. او پنالتی پنجم و حساس رئال مادرید را وارد دروازه ادرسون کرد تا بعد از گل، هم تیمی هایش به سوی او بیایند .رودیگر بعد از گلش رو به دوربین تلویزیونی که بازی را پخش می کرد، فریاد زد:"الله اکبر!"

در حقیقت رودیگر یکی از بازیکنان مسلمان رئال مادرید است که در شروع و پایان ماه رمضان تصاویری از خودش منتشر کرده بود و عید فطر را هم به مسلمانان تبریک گفته بود. اردا گولر و فرلاند مندی دیگر بازیکنان مسلمان رئال مادرید هستند.

4125