عکس؛ وقتی مورینیو، آلونسو و زیدان روی نیمکت رئال مادرید بودند

عکس؛ وقتی مورینیو، آلونسو و زیدان روی نیمکت رئال مادرید بودند

پایگاه خبری فوتبالی - در این روز ها که ژابی آلونسو با هدایت بایرلورکوزن موفق شد قهرمان رقابت های بوندسلیگای آلمان شود، در شبکه های اجتماعی وایرال شده است و مورد توجه قرار گرفته است و تصاویر زیادی از او منتشر می شود.

به گزارش فوتبالی ، یکی از تصاویری که از ژابی آلونسو منتشر شده است، مربوط به دورانی است که ژوزه مورینیو هدایت رئال مادرید را بر عهده داشت. مورینیو بین سال های 2010 تا 2013 سرمربی رئال مادرید بود و موفق شد سه جام به دست بیاورد. تیم او قهرمان کوپا دل ری، لالیگا و سوپرکاپ اسپانیا شد.

در آن زمان ژابی آلونسو بازیکن رئال مادرید بود و در ترکیب تیم ژوزه مورینیو نقشی کلیدی و اساسی داشت. ژابی آلونسو یک هافبک دفاعی بود و روی تاکتیک های ژوزه مورینیو که بیشتر به سبک ضد حمله بود، تاثیر زیادی داشت.

زین الدین زیدان در دورانی که مورینیو سرمربی رئال مادرید بود، نقش مدیر ورزشی رئال مادرید را بر عهده داشت. بازیکنانی مثل رافائل واران را زین الدین زیدان در آن زمان به رئال مادرید آورد.

در این تصویر مورینیو، آلونسو و زیدان روی نیمکت رئال مادرید هستند. زیدان وقتی سرمربی رئال مادرید شد توانست سه بار پشت سر هم قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود.

1471