انگشت اتهام تن هاگ به سمت بازیکنانش

انگشت اتهام تن هاگ به سمت بازیکنانش

پایگاه خبری فوتبالی – اریک تن هاگ پس از تساوی 2-2 تیمش مقابل بورنموث، از عملکرد شاگردانش ناراضی بود و اصرار داشت که در طول رقابت‌های لیگ جزیره، عملکرد بهتری مورد نیاز است.

به گزارش فوتبالی، شیاطین سرخ، در نیمه اول این بازی دوبار از رقیب خود عقب افتادند اما به لطف دبل برونو فرناندز، موفق شدند تا با حداقل امتیاز خانه حریف را ترک کنند. این تساوی باعث شد تا یونایتد خود را در رتبه هفتم لیگ و پایین تر از نیوکاسل که موفق شد تا تاتنهام را با 4 گل در هم بکوبد، ببیند. استون ویلا نیز که باید امروز مقابل آرسنال صف آرایی کند، فاصله ای 10 امتیازی با تیم تن هاگ دارد و در رده چهارم جدول جا خوش کرده است. 

تن هاگ در پاسخ به این سوال که آیا این فصل، بدترین فصل باشگاه منچستر یونایتد در پریمیرلیگ بوده است یا نه، اذعان داشت که عملکرد شاگردانش در این بازی، لایق کسب سه امتیاز نبوده است:" این کافی نیست، ما آن را می‌دانیم. وقتی که وارد مراحل پایانی فصل می‌شوید اینگونه بازی کردن کافی نیست. واقعیت این است که ما امروز، لایق چیزی بیش از این نبودیم. ما باید بهتر عمل کنیم، بازی را کنترل کنیم، گل بزنیم و شانس زیادی در اختیار حریف قرار ندهیم. در سمت راست مشکلاتی داشتیم و آن‌ها راه‌هایی پیدا کردند که از آن ناحیه به ما آسیب بزنند و کارهایی باید در آن‌جا انجام می‌شد که انجام نشد. در نتیجه شما به مشکل برمی‌خورید. وظیفه شما این است که با حریفتان پیش بروید. یک مسئله همکاری بازیکنان است و دیگری نظم و انظباط است."

2102