عکس و پیامی که مدافع رئال مادرید پس از مهار هالند منتشر کرد

عکس و پیامی که مدافع رئال مادرید پس از مهار هالند منتشر کرد

پایگاه خبری فوتبالی - در دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، رئال مادرید و منچسترسیتی در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با نتیجه تساوی سه بر سه به پایان رسید و همه چیز به بازی برگشت در ورزشگاه اتحاد شهر منچستر کشیده شد.

به گزارش فوتبالی ، یک نکته ویژه در این بازی وجود داشت و آن هم این بود که ارلینگ هالند به طور کامل در این بازی مهار شده بود و نتوانست عملکرد قابل قبولی را از خودش ارائه بدهد. در حقیقت آنتونیو رودیگر مدافع وسط آلمانی رئال مادرید به خوبی توانسته بود از پس ارلینگ هالند بر بیاید و او را مهار کند. هالند در این بازی تنها بیست لمس توپ داشت و فقط یک شوت زد.

آنتونیو رودیگر مدافع آلمانی رئال مادرید با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در شبکه های اجتماعی نوشت:" چه نبردی، تا آخر می جنگیم، زنده باد مادرید "

نکته ای که وجود دارد این است که آنتونیو رودیگر تصویری از خودش در کنار ارلینگ هالند را منتشر کرده است. در این عکس می بینیم که رودیگر در حال مهار کردن ارلینگ هالند است. در واقع مدافع رئال مادرید به این نکته اشاره کرده است که مهاجم نروژی منچستر سیتی را به طور کامل مهار کرده است.

1471