عکس؛ خوشحالی رافینیا به سبک نیمار مقابل هواداران پاریسن ژرمن

عکس؛ خوشحالی رافینیا به سبک نیمار مقابل هواداران پاریسن ژرمن

پایگاه خبری فوتبالی - در دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، پاری سن ژرمن و بارسلونا در ورزشگاه پارک ده پرنس به مصاف هم رفتند و در نهایت در نیمه اول این دیدار، بارسلونا موفق شد با نتیجه یک بر صفر به پیروزی برسد.

به گزارش فوتبالی ، تک گل بارسلونا را در نیمه اول این دیدار، رافینیا به ثمر رساند. رافینیا در دقیقه 37 بازی بود که موفق شد دروازه پی اس جی را باز کند. در حقیقت روی اشتباه دوناروما، رافینیا با دروازه خالی مواجه شد و توانست آن را باز کند.

رافینیا پس از این که دروازه پی اس جی را باز کرد خوشحالی جالبی را از خودش به نمایش در آورد. رافینیا به سبک نیمار جونیور خوشحالی کرد. او دست های خود را به اطراف سرش برد و زبانش را از دهان خود بیرون آورد و به شکلی که نیمار جونیور خوشحالی می کرد، شادی کرد.

نیمار از سال 2017 تا تابستان قبلی در پی اس جی توپ می زد و پس از آن راهی الهلال عربستان شد. نیمار اکنون در الهلال حضور دارد اما به خاطر مصدومیت این فصل را از دست داده است. رافینیا هم مثل نیمار جونیور برزیلی است و به نظر می رسد که به عمد این خوشحالی را در پارک ده پرنس به نمایش در آورده است.

1470