عکس/ خوش و بش عجیب و غریب نیمار و رافینیا

عکس/ خوش و بش عجیب و غریب نیمار و رافینیا

خبرگزاری فوتبالی - نیمار در بازگشت از اردوی ملی به باشگاه پاریسن ژرمن به نظر می‌رسد که از دیدن رافینیا شگفت زده شده است. رافینیا آلکانترا در بارسلونا هم با نیمار هم‌بازی بوده است و اکنون در پاریسن ژرمن هم با نیمار در یک تیم قرار می‌گیرد. اخیرا کارلوس زامبرانو مدافع پرویی گفت که نیمار یکی از بهترین فوتبالیست های دنیاست اما در کنارش یک دلقک است. به نظر می‌رسد که نیمار رفتار های عجیب و غریبی دارد.

به گزارش فوتبالی، نیمار و رافینیا آلکانتارا بین سال‌های 2014 تا 2017 در بارسلونا هم‌تیمی بودند. نیمار در سال 2017 بارسلونا را به مقصد پاریسن ژرمن ترک کرد و رافینیا آلکانترا هم به تازگی و در پنجره نقل و انتقالات اخیر راهی پاریسن ژرمن شده است. به نظر می‌رسد که نیمار از دیدن او بسیار ذوق زده شده است چرا که آن‌ها در رختکن پاریسن ژرمن و هنگام مواجه شدن با یکدیگر بسیار ذوق زده شدند و به شکل جالبی خوش و بش کردند. 

نیمار با انتشار این تصاویر در صفحه شخصی خود در اینستاگرام در مورد رافینیا نوشت:" از دیدن تو برادر بسیار خوشحالم! امیدوارم که مثل همیشه و وقتی که با هم بازی می کردیم بسیار خوشحال باشیم! در اینجا موفق باشی. دوستت دارم."

1470