گزارش روز؛ در انتظار حل بحران مشترک استقلال و پرسپولیس

گزارش روز؛ در انتظار حل بحران مشترک استقلال و پرسپولیس

پایگاه خبری فوتبالی- آیا مشکل مالکیت مشترک پرسپولیس و استقلال، تا مهلت تعیین‌شده توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا حل خواهد شد؟

به گزارش فوتبالی، دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برای بارگذاری نهایی مدارک خود تا پنجم اردیبهشت‌ماه فرصت دارند منتها اصلی‌ترین مشکل برای گرفتن مجوز حرفه‌ای یعنی مالکیت مشترک، هنوز حل نشده است.

بعد از هشدار دیشب مدیر صدور مجوز حرفه‌ای (مصطفی زارعی گفته بود که اگر مشکل مالکیت مشترک حل نشود، هیچ کدام از این باشگاه‌ها نمی‌توانند مجوز حرفه‌ای بگیرند. در این شرایط فدراسیون فوتبال در شرایطی قرار می‌گیرد که دو راه بیشتر ندارد، یا به هیچ کدام از باشگاه‌ها مجوز حرفه‌ای ندهد و یا به هر دو باشگاه مجوز بدهد و بعد از این مجوز توسط AFC باطل شود و خود فدراسیون تعلیق شود.) 

امروز نوبت به رئیس فدراسیون فوتبال رسید که توضیح جدیدی درباره این مساله بدهد و بگوید که مجموعه او مسئول حل نشدن احتمالی این مشکل بزرگ نخواهد بود.

تاج گفته است:" مالکیت مشترک در اختیار فدراسیون فوتبال نیست و کاری نمی‌توانیم بکنیم. به نظر می‌رسد حتی در اختیار وزارت ورزش هم نیست. باید حتماً این مورد حل شود. امروز با وزیر ورزش و جوانان صحبت مفصلی داشتیم و به یک دستگاه نامه محرمانه و فوری زدیم که اگر تا این تاریخ فلان اتفاق نیفتد، عواقبش را دامن‌گیر ما می‌شود."

گفته می‌شود تمام مدارک سرخابی برای گرفتن مجوز حرفه‌ای، اوکی شده و این امیدواری وجود دارد که مشکل مالکیت مشترک هم تا قبل از مهلت تعیین‌شده توسط AFC حل شود. اتفاقی که اگر رخ دهد، استقلال و پرسپولیس مشکلی برای حضور در لیگ نخبگان آسیا نخواهند داشت.

حالا باید منتظر ماند و دید که این مشکل چه زمانی حل خواهد شد.

1984