تبعات یک شکست تلخ؛ ربیعی استعفا کرد

تبعات یک شکست تلخ؛ ربیعی استعفا کرد

پایگاه خبری فوتبالی- شمس آذر قزوین هم ذوب‌آهن را شکست داد، هم جای این تیم را در جدول گرفت و هم سرمربی‌اش را وادار به استعفا کرد.

به گزارش فوتبالی، دقایقی پیش سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان در نشست خبری پس از شکست مقابل شمس آذر از سمت سرمربیگری سبزپوشان اصفهانی کناره‌گیری کرد. البته بدشانسی محمد ربیعی از ابتدای کنفرانس مطبوعاتی شروع نشد بلکه از آغاز بازی شروع شد.

 تیمی که نزدیک به 3 امید گل داشت بازی را 2 بر صفر باخت تا راه‌حل دیگری به جز استعفا برای سرمربی‌ای باقی نماند. ذوب‌آهن که در دیدار رفت شمس‌اذر را در ادامه نتایج خوبش شکست داده بود حالا در نیم‌فصل دوم در ادامه نتایج بدش از این تیم شکست خورد.

 کناره‌گیری محمد ربیعی در حالی رقم خورد که تیم او در نیم فصل هیچ بردی به دست نیاورده بود تا به این ترتیب بعد از 7 بازی ناکامی سرانجام ربیعی عطای کار در ذوب آهن را به لقایش ببخشد و استعفا دهد.سبزپوشان در این مدت چهار باخت خانگی متوالی برابر پرسپولیس، ملوان، استقلال خوزستان و شمس‌آذر را تجربه کردند تا به این ترتیب با سقوط به رتبه نهم، جایگاه خود در بین تیم‌های بالای جدولی را از دست بدهند. این مربی فعلا استعفایش را به صورت شفاهی مطرح کرده و اعلام کرد که توضیحات بیشتر را بعدا خواهد داد.

ربیعی در تعطیلات نیم فصل به عنوان گزینه هدایت فولاد خوزستان مطرح شد و حتی تا آستانه امضای قرارداد هم پیش رفت اما با مخالفت باشگاه ذوب آهن به این تیم بازگشت و حالا از شغل خود کناره گرفته است.

4326