نساجی صفر - ملوان یک| نساجی در خانه هم حریف ملوان نبود/ تیم شهرخسته همچنان فانوس بدست

نساجی صفر - ملوان یک| نساجی در خانه هم حریف ملوان نبود/ تیم شهرخسته همچنان فانوس بدست

پایگاه خبری فوتبالی- دیدار تیم های فوتبال نساجی و ملوان با برتری شاگردان مهدی تارتار به پایان رسید.

به گزارش فوتبالی، تیم‌های فوتبال نساجی و ملوان امروز شنبه ۱۸ فروردین در هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر و با قضاوت وحید زمانی در ورزشگاه شهید وطنی و از ساعت ۱۹ رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان با نتیجه یک بر صفر به سود ملوان به پایان رسید.

ترکیب نساجی

لوآن پولی، امیرمهدی جانملکی (۷۸- کارت زرد)، سعید غلامعلی‌بیگی، محمدرضا آزادی، حسین زامهران، محمود قائدرحمتی (۲۵- کارت زرد)، منصور باقری، صابر حردانی (۸۴- محمدرضا حسینی)، امیرمحمد هوشمند (۲۷- کارت زرد)، احسان حسینی (۴۵- سعید آقایی - ۹۰- کارت زرد) و محمدرضا عباسی

ترکیب ملوان

حبیب فرعباسی، میلاد باقری، رضا جعفری، پدرام قاضی پور، مجید عیدی، پوریا پورعلی، محمد طیبی (۸۶ - کارت زرد)، ابوذر صفرزاده (۲۹ -کارت زد) (۶۱- آرمان اکوانمحمد عمری (۶۱- مهران احمدی) (۷۰- کارت زرد) حسین صادقی (۷۰- محمدرضا بردبارمحمدرضا سلیمانی

بازی در نیمه اول متعادل آغاز شد و حتی محمدرضا آزادی مهاجم نساجی در دقیقه ۱۰ موفق به باز کردن دروازه ملوان شد که گل او به دلیل آفساید مورد قبول قرار نگرفت.

در دقایق ۲۵ و ۳۳ به ترتیب صابر حردانی از نساجی و محمد عمری از ملوان در موقعیت‌هایی اقدام به شوت زنی کردند که توپ‌های این دو بازیکن راهی به سمت دروازه نداشت.

نساجی که میزبان این بازی بود و دوست نداشت تا با حضور هواداران خود مقابل ملوان امتیاز از دست دهد نیمه دوم را هجومی تر آغاز کرد و محمدرضا عباسی در دقیقه ۶۵ صاحب توپ شد اما ضربه او از دقت لازم برخوردار نبود و توپ به بیرون رفت.

بر خلاف جریان بازی و در دقیقه ۷۶ بازیکنان ملوان از سمت راست حمله را به سمت دروازه نساجی شکل دادند که رضا جعفری با پاسی در عرض و روی غفلت مدافعان نساجی توپ به محمدرضا سلیمانی رسید و او بلافاصله به آن ضربه زد که «لوآن پولی» نتوانست مانع ورود توپ به دروازه شود و حساب کار یک بر صفر به سود ملوان شد.

با کسب این پیروزی ملوان ۳۸ امتیازی شد و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به سپاهان در رده پنجم جدول باقی ماند و تیم نساجی هم با ۱۵ امتیاز در رده پانزدهم قرار گرفت.

7474