پست مشکوک مهدی تارتار؛ بوی جدایی می‌آید؟

پست مشکوک مهدی تارتار؛ بوی جدایی می‌آید؟

پایگاه خبری فوتبالی- پست اینستاگرامی مشکوک سرمربی ملوان بوی جدایی می‌دهد.

به گزارش فوتبالی، یکی از تیم‌هایی که در فصل بیست و سوم لیگ برتر با عملکرد خود اهالی فوتبال را سورپرایز کرد، ملوان تحت هدایت مهدی تارتار بود. در این فصل دیگر از آن ملوانی که در انتهای جدول و تا اواخر فصل برای بقا در لیگ برتر می‌جنگید نبود.

ملوان در حالی فصل را با 41 امتیاز در رده ششم جدول به پایان رساند که چیزی تا کسب سهمیه آسیایی فاصله نداشت. اما آنها در هفته‌های پایانی لیگ برتر نتوانستند عملکرد خوب خود را تداوم ببخشند و همین باعث شد تا دست‌شان به سهمیه آسیایی نرسد و چیزی جز افسوس برای‌شان باقی نماند. البته که هواداران ملوان از عملکرد تیم محبوب خود به شدت راضی هستند و خواستار ادامه همکاری با مهدی تارتار هستند، بلکه شاید بتوانند فصل آینده عملکرد بهتری داشته باشند و آسیایی شوند.

در حالی که هواداران ملوان به نوعی رای به تمدید قرارداد تارتار داده‌اند و خود این سرمربی هم حدود دو هفته پیش در نشست خبری گفته بود اولویت اول من ملوان است و تا روزی که هواداران بخواهند در ملوان می‌مانم، اما حالا به نظر می‌رسد هنوز ماندن تارتار قطعی نشده و با توجه به پستی که منتشر کرده، چه بسا این روزها از این تیم جدا هم شود.

در پست مهدی تارتار آمده است: "این روزها پیام‌های پرمهر شما را می‌خوانم و به یاد می‌آورم چه روزهای خوبی را در طول فصل گذراندیم. لطف و محبت بی دریغ، از اولین روز ورود به انزلی نصیبم شد و تا پایان آخرین بازی در استادیوم زنده‌ یاد سیروس قایقران، همراهم بود.


دوست دارم یک بار دیگر از همه شما هواداران ملوان قدردانی کنم. زندگی یک‌ساله من در انزلی تجربه منحصر به‌فرد زندگی در یک «فوتبال شهر» بود که هرگز تجربه نکرده بودم. به همه مربیان و بازیکنان توصیه می‌کنم اگر فرصتی به آنها دست داد، بدون یک لحظه تردید به اینجا بیایند و از زندگی و فوتبال لذت ببرند.

در پایان فصل دوست دارم از تمام پیشکسوتان باشگاه ملوان و فوتبال انزلی هم تشکر کنم همیشه حمایت آنها را پشت خودم و بازیکنانم احساس کردم و همیشه از توصیه‌ها و رهنمودهای‌شان استفاده کردم. امیدوارم همیشه سلامت و سرزنده باشید و دوستی ما حتما ادامه خواهد داشت.

همچنین از مهندس فهمیده و آقای دکتر دنیا مالی و همه مسئولین شهرستان انزلی بابت زحمات‌شان متشکرم. در این روزهای سخت آنها به داد فوتبال انزلی رسیدند و به خوشحالی مردم و هواداران کمک کردند.

در پایان شکی نیست که اگر موفقیتی به دست آمد برای همکارانم در کادر فنی و بازیکنان است و اگر شکستی بود مسئولیتش با بنده است. از همه همکارانم در کادر فنی بابت زحمات شبانه‌روزی‌شان متشکرم و به بازیکنان بابت این یک فصل تلاش بی‌پایان خسته نباشید می‌گویم و برای آنها آرزوی موفقیت دارم."

۱۵/۰۳/۱۴۰۳ - دوستدار مردم انزلی، مهدی تارتار

2636