روش عجیب پیشنهاد دادن دینامو زاگرب به اسطوره رئال مادرید

روش عجیب پیشنهاد دادن دینامو زاگرب به اسطوره رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - دینامو زاگرب در تلاش است تا لوکا مودریچ، هافبک کروات رئال مادرید را به خدمت بگیرد و برای این کار، روشی غیرمعمول را انتخاب کرده است. 

به گزارش فوتبالی، در دنیای فوتبال اگر باشگاهی قصد خرید بازیکنی را داشته باشد، در پشت پرده به او پیشنهاد می دهد و منتظر پاسخ می ماند و وقتی که انتقال قطعی شد، این ماجرا را رسمی تایید می کند اما دینامو به جای این که مستقیما سراغ خود بازیکن برود، به صورت علنی و از طریق رزرو تبلیغات در روزنامه اسپانیایی مارکا، به مودریچ پیشنهاد داده است!

مدیر باشگاه دینامو زاگرب، تبلیغی را در روزنامه مارکا رزرو کرده است که در آن از عکس پیراهن این تیم با شماره 10 و اسم مودریچ اضافه شده و از هشتگ "این معنادارترین اتفاق دنیاست" استفاده شده است. 

مودریچ در حالی دوازدهمین فصلش در رئال مادرید را سپری می کند که در این فصل با وجود تبدیل شدنش به کاپیتان دوم تیم، نقش بسیار کمرنگی داشته است. در حال حاضر به نظر می رسد که رئال مادرید تمایلی به تمدید قرارداد این بازیکن ندارد و از سویی مودریچ قصد بازنشستگی از فوتبال را ندارد.

اگر مودریچ بخواهد پول را انتخاب کند، تیم های آمریکایی و عربستانی می توانند مبالغ قابل توجهی را به او بپردازند اما اگر بخواهد بر اساس احساسش تصمیم بگیرد، باشگاه سابقش دینامو زاگرب می تواند پایانی ویژه را برای دوران فوتبالش رقم بزند.

4125