بارسلونا به دنبال تمدید با ستاره اسپانیایی خود

بارسلونا به دنبال تمدید با ستاره اسپانیایی خود

پایگاه خبری فوتبالی- پدری یکی از بازیکنان مهم در پروژه آینده‌محور بارسلونا است و مدیران باشگاه اسپانیایی حاضر نیستند به هیچ عنوان او را از دست بدهند.

به گزارش فوتبالی، پدری گونزالس در تابستان 2021 با مبلغ تنها پنج میلیون یورو از لاس پالماس به بارسلونا پیوست. در ابتدا کسی فکر نمی‌کرد که این خرید ارزان و جوان، قرار است خیلی زود تبدیل به یکی از مهره‌های تاثیرگذار در ترکیب بارسلونا شود.

او در دوران مربی‌گری رونالد کومان به بارسا پیوست و به‌خاطر اعتماد سرمربی هلندی توانست خودش را در میان هواداران بارسلونا و فوتبال اروپا مطرح کند. فصل نخست حضور او در بارسلونا درخشان سپری شد و پدری توانست با عملکرد درخشان خود به تیم ملی اسپانیا برای یورو 2020 دعوت شود.

اما از فصل دوم، مصدومیت‌های پی‌درپی این بازیکن شروع شد و یک نگرانی بزرگ میان هواداران بارسلونا به وجود آمد مبنی بر این‌که شاید استعداد فوق‌العاده پدری تحت تاثیر مصدومیت‌هایش قرار بگیرد و او نتواند به آن چیزی که شایستگی‌اش را دارد برسد.

این مصدومیت‌ها تا حدی ادامه‌دار شد که در حال حاضر برخی از هواداران و کارشناسان اعتقاد دارند فروش پدری می‌تواند بهترین تصمیم برای بارسلونا باشد؛ اما مدیران باشگاه نظر دیگری دارند و معتقدند پدری هنوز یکی از مهره‌های مهم برای پروژه بارسلونا است.

به نقل از فران مارتینز، خبرنگار نشریه اسپانیایی موندو دپورتیوو، بارسا روی تمدید پدری کار می‌کند. بارسلونا به بازیکن اطلاع داده که می‌خواهد قرارداد فعلی او را که در سال 2026 به پایان می رسد تمدید کند. هیچ شکی در مورد او نیست و این بازیکن برای پروژه ضروری است. به زودی جلسه‌ای بین باشگاه و نماینده این بازیکن برگزار می شود تا پایه‌های این توافق گذاشته شود.

1428