سنت عجیب اولین گل استقلال در سال جدید؛ گلزن، نمی ماند!

سنت عجیب اولین گل استقلال در سال جدید؛ گلزن، نمی ماند!

پایگاه خبری فوتبالی – سنت عجیب استقلال در این چند سال اخیر، بسیار عجیب بوده است: بازیکنی که اولین گل آبی‌ها در سال جدید را بزند، در پایان فصل آنها را ترک می‌کند.

به گزارش فوتبالی، این اتفاقی است که در هر 4 سال اخیر رقم خورده و باید دید این سنت یا طلسم، همچنان ادامه پیدا می کند یا بالاخره نقطه پایانی بر آن گذاشته خواهد شد؟

1402؛ مهدی قایدی

اولین گلزن استقلال در سال 1402، مهدی قایدی بود. او در پیروزی 2 صفر برابر ذوب‌آهن، گل اول آبی‌ها را زد. قایدی در پایان فصل، استقلال را ترک و به شباب الاهلی (مالک اصلی‌اش) و لیگ امارات برگشت و این بار به اتحاد کلبا قرض داده شد.

1401؛ محمد دانشگر

در تساوی یک یک استقلال در خانه سپاهان، دانشگر گل زد و اولین گلزن استقلال در سال 1401 لقب گرفت. مدافعی که در همان اولین روزهای نقل و انتقالات تابستانی با قیمتی گزاف راهی سپاهان شد و استقلال را ترک کرد.

1400؛ فرشید اسماعیلی

اولین گل استقلال در سال 1400 مربوط است به بازیهای متمرکز گروهی در لیگ قهرمانان آسیا و در عربستان. این گل را فرشید اسماعیلی وارد دروازه الاهلی کرد و در پایان فصل با ترک استقلال راهی قطر شد تا برای العربی بازی کند.

1399؛ روزبه چشمی

سال جدید برای استقلال از تیر ماه استارت خورد و آنها در اهواز با فولاد بازی کردند و 2 یک شکست خوردند. روزبه چشمی در این بازی گل زد و در پایان فصل با ترک استقلال به ام‌صلال پیوست و در لیگ ستارگان قطر بازی کرد.

گزارش از علیرضا خطیبی/ پایگاه خبری فوتبالی