مروری بر زننده اولین گل سال استقلال در پنج فصل اخیر

مروری بر زننده اولین گل سال استقلال در پنج فصل اخیر

پایگاه خبری فوتبالی- کدام بازیکن اولین گل استقلال در سال جدید را می زند؟

به گزارش فوتبالی، استقلال در نخستین دیدار سال جدید شنبه ۱۸ فروردین در ورزشگاه آزادی پذیرای مس رفسنجان است. همه در انتظار این هستند که کدام بازیکن زننده اولین گل سال استقلال خواهد بود. به همین دلیل بد نیست نگاهی به زننده اولین گل سال استقلال در پنج فصل اخیر داشته باشیم.

علی کریمی (سال ۱۳۹۸)

اولین گل سال استقلال در ۱۳۹۸ را علی کریمی برابر الهلال به ثمر رساند. استقلال در اولین دیدار سال به مصاف پرسپولیس رفت و با یک گل مغلوب شد، آبی ها در دومین دیدار خود در سال ۱۳۹۸ هم موفق به گلزنی برابر سایپا نشدند. اولین گل سال استقلال در هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان ۲۰۱۹ به ثمر رسید. علی کریمی خیلی زود در دقیقه ۵ روی پاس آیاندا پاتوسی دروازه الهلال را گشود تا زننده اولین گل سال استقلال نام بگیرد. شاگردان وینفرد شفر  در آن دیدار با نتیجه دو بر یک حریف عربستانی خود را شکست دادند.

روزبه چشمی (سال ۱۳۹۹)

اولین گل سال استقلال در ۱۳۹۹ در فرودین ماه نبود، رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران پس از وقفه چهار ماهه بخاطر شیوع ویروس کرونا در تاریخ ۴ تیر از سر گرفته شد و روزبه چشمی در شبی که استقلال با نتیجه دو بر یک مغلوب فولاد خوزستان شد، موفق شد تک گل استقلال در این دیدار را به ثمر برساند و زننده اولین گل سال استقلال لقب بگیرد.

فرشید اسماعیلی (سال ۱۴۰۰)

اولین گل سال استقلال در ۱۴۰۰ باز هم مقابل یک تیم عربستانی به ثمر رسید، استقلال در ۱۴ فروردین در رقابتهای لیگ برتر به مصاف پیکان رفت که این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل پایان یافت تا فرشید اسماعیلی در دیدار برابر الاهلی عربستان که با نتیجه پرگل پنج بر دو به سود استقلال به پایان رسید، در دقیقه ۵ دروازه الاهلی را باز کند و اولین گل سال آبی ها را به ثمر رسانده باشد.

محمد دانشگر (سال ۱۴۰۱)

اولین دیدار استقلال در ۱۴۰۱ مقابل نساجی با تساوی بدون گل به پایان رسید تا اولین گل سال استقلال به اردیبهشت موکول شود. شاگردان فرهاد مجیدی در ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ به مصاف سپاهان رفتند و به نتیجه تساوی یک بر یک دست یافتند. زننده تک گل استقلال در این دیدار محمد دانشگر بود که اولین گل سال آبی پوشان هم محسوب می شد.

مهدی قایدی (سال ۱۴۰۲)

اولین گل سال استقلال در ۱۴۰۲ در همان نخستین بازی به ثمر رسید، استقلال که در ورزشگاه آزادی پذیرای ذوب آهن بود، موفق شد با دو گل حریف اصفهانی خود را شکست دهد. اولین گل استقلال در این دیدار را مهدی قایدی به ثمر رساند تا نامش را به عنوان زننده اولین گل سال استقلال به ثبت برساند.

حالا باید دید اولین گل سال استقلال در سال ۱۴۰۳ را کدام بازیکن به ثمر می رساند.

۲۶۳۶