تفاوتی که مسی با ستاره‌های حال حاضر دنیای فوتبال داشت

تفاوتی که مسی با ستاره‌های حال حاضر دنیای فوتبال داشت

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی و کریستیانو رونالدو مدتی طولانی دو ستاره اصلی دنیای فوتبال بودند و رقابت جذابی با هم داشتند و همین قضیه موجب شده است تا هر ستاره ای که در دنیای فوتبال ظهور می کند، با مسی و رونالدو مورد مقایسه قرار می گیرد.

به گزارش فوتبالی ، اما به نظر می رسد که لیونل مسی تفاوتی قابل توجه با ستاره های حال حاضر دنیای فوتبال دارد. به طور مثال کیلیان امباپه یکی از ستاره های حال حاضر دنیای فوتبال است که بیست و پنج سال سن دارد. از سوی دیگر ارلینگ هالند هم دیگر ستاره مطرح و شناخته شده دنیای فوتبال است که در حال حاضر بیست و سه سال سن دارد.

نکته ای که وجود دارد این است که لیونل مسی تا بیست و پنج سالگی خود موفق شده بود چهار بار جایزه توپ طلا را به دست بیاورد. این در حالی است که در حال حاضر هیچ کدام از ستاره های دنیای فوتبال نتوانسته اند تا بیست و پنج سالگی خود توپ طلایی به دست بیاورند. البته هالند یا امباپه ممکن است در سال های بعدی این جایزه را ببرند اما باز هم نسبت به تعداد توپ طلا هایی که لیونل مسی تا آن سن به دست آورده است خیلی عقب تر هستند. لئو مسی در حال حاضر هشت توپ طلا در کارنامه حرفه ای خود دارد.

1471