مسی: کیلیان امباپه می‌تواند رکورد توپ طلای من را بزند

مسی: کیلیان امباپه می‌تواند رکورد توپ طلای من را بزند

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی، فوق ستاره بارسلونا، معتقد است که کیلیان امباپه می تواند تهدیدی جدی برای شکستن رکورد او در دریافت جایزه ارزشمند توپ طلا باشد. 

به گزارش فوتبالی، ستاره بارسلونا دوشنبه شب و در مراسمی که در پاریس برگزار شد، توانست بالاتر از ویرجیل فن دایک و کریستیانو رونالدو قرار گرفت و ششمین توپ طلای خود را دریافت کند. او توانست یک فصل دیگر 40 گل به ثمر برساند و در ترکیب آرژانتین و بارسلونا درخشش خاصی داشته باشد. اما علیرغم همه این ها، مسی باور دارد که هیچ چیز هنوز تمام نشده و او می تواند برای بهتر شدن بجنگد. ستاره آرژانتینی در گفتگو با روزنامه فرانسوی اکیپ در این باره اظهار داشت: " می خواهم از خبرنگارانی که به من رای داده و من را انتخاب کردند، تشکر کنم. آنها باعث شدند که امتیاز کافی را داشته باشم. می خواهم از هم تیمی هایم در باشگاه تشکر کنم. آنها بسیار موثر بودند. بسیار از شما ممنون هستم. چند سال پیش من اولین توپ طلای خودم را در پاریس دریافت کردم. حالا شش توپ طلا دارم. این لحظات بسیار متفاوت هستند. می خواهم از خانواده و فرزندانم تشکر کنم. همسرم به من گفت که هرگز نباید دست از رویاپردازی، تلاش، پیشرفت و لذت بردن، بردارم. می خواهم از خدا تشکر کنم. خوشحالم که از نظر شخصی و ورزشی در این لحظه زندگی می کنم. همیشه تلاش کردم که پیشرفت کنم. این باور را دارم که هنوز جای برای این کار هست. این جایزه همیشه خاص است اما چیزی که مهم است موفقیت تیمی است. "

مسی در ادامه و درباره بازیکنی که می تواند رکورد او در کسب این جایزه را بزند، گفت: " من هرگز فکر نمی کردم برنده این جایزه شوم. حتی نمی توانستم برای یک بار برنده شدن آن را تصور کنم. اما بسیار خوشحال هستم. این اتفاقی است که به آن افتخار می کنم. شاید بتوانم یک بار دیگر نیز برنده شوم. شاید اما نمی دانم چه زمانی این اتفاق رخ دهد. کیلیان امباپه نیز می تواند این رکورد را تکرار کند. مطمئنا او بازیکن بزرگی است. "

1070