رونالدو و تاثیری که روی اندریک برای انتخاب رئال مادرید داشته است

رونالدو و تاثیری که روی اندریک برای انتخاب رئال مادرید داشته است

پایگاه خبری فوتبالی - اندریک استعداد جوان و هفده ساله تیم ملی برزیل قرار است که در تابستان پیش رو به رئال مادرید بپیوندد و به این ترتیب به جمع مادریدی ها ملحق شود.

به گزارش فوتبالی ، به نظر می رسد که الگوی اندریک، کریستیانو رونالدو است و این بازیکن برزیلی دوست دارد که در رئال مادرید تبدیل به بازیکنی مثل کریستیانو رونالدو شود.

اندریک در مصاحبه ای در سال 2022 با روزنامه مارکای اسپانیا درباره این که چرا رئال مادرید را انتخاب کرده است، گفت:" چون کریستیانو رونالدو، کسی که الگوی من است هم رئال مادرید را برای بازی کردن انتخاب کرده بود. به همین دلیل است که من تصمیم گرفتم رئال مادرید را انتخاب کنم."

اندریک در فیفادی اخیر در تیم ملی برزیل عملکرد بسیار درخشانی داشت. این بازیکن جوان موفق شد در بازی تیم ملی برزیل مقابل تیم ملی انگلیس، تک گل تیم ملی برزیل را به ثمر برساند و به این ترتیب برزیلی ها با نتیجه یک بر صفر تیم ملی انگلیس را در ورزشگاه ومبلی شکست دادند.

از سوی دیگر اندریک در تساوی سه بر سه تیم ملی برزیل مقابل تیم ملی اسپانیا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو یک گل به ثمر رساند و در آن بازی هم خوش درخشید.

اندریک در حال حاضر بازیکن تیم پالمیراس در فوتبال برزیل است.

1471