هدف بزرگ بارسلونا برای آوردن هالند به عنوان رقیب امباپه

هدف بزرگ بارسلونا برای آوردن هالند به عنوان رقیب امباپه

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که مدیران باشگاه بارسلونا رویاپردازی هایی را در مورد جذب ارلینگ هالند در سر می پرورانند.

به گزارش فوتبالی ، ارلینگ هالند در حال حاضر یکی از بهترین بازیکنان دنیای فوتبال به حساب می آید. این مهاجم نروژی تا سال 2027 با منچسترسیتی قرارداد دارد و گفته است که فعلا در این باشگاه خوشحال است.

برخی از خبرنگاران ادعا کرده اند که خوان لاپورتا در نظر دارد که در تابستان 2025 ارلینگ هالند را با مبلغ 180 میلیون یورو از منچستر سیتی خریداری کند. البته انجام این کار به این آسانی ها نیست و بارسلونا باید بتواند تا آن زمان منابع مالی مورد نظر برای انجام این کار را تامین کند.

چند نکته در این رابطه وجود دارد. اول این که خوان لاپورتا می خواهد یک خرید بزرگ داشته باشد تا دوباره در انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا رای بیاورد. دوم اینکه باشگاه منچسترسیتی ممکن است به علت فیرپلی مالی مجبور به فروش برخی از بازیکنان خود شود. سیتیزن ها همین حالا هم تحت فشار هستند. سوم اینکه بارسلونا می خواهد هالند را جذب کند تا او رقیب امباپه در رئال مادرید باشد چرا که به نظر می رسد کیلیان امباپه به زودی به طور رسمی راهی رئال مادرید شود.

1471