دو شرط ژاوی برای ادامه مربیگری در بارسلونا

دو شرط ژاوی برای ادامه مربیگری در بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - ژاوی هرناندز پس از باخت بارسلونا مقابل ویارئال بود که اعلام کرد در انتهای فصل بارسلونا را ترک می کند و دیگر قصدی برای مربگیری در این باشگاه ندارد.

به گزارش فوتبالی ، ژاوی هرناندز پس از آن هم باز بر روی موضع خود ایستاده است و اعلام کرده است که نمی خواهد در فصل آینده سرمربی بارسلونا باشد. بارسا از زمانی که ژاوی اعلام کرده که استعفا می دهد، هیچ باختی را تجربه نکرده است و عملکرد درخشانی داشته است. خوان لاپورتا به همین دلیل به دنبال این است که ژاوی را در بارسلونا نگه دارد. البته نگه داشتن ژاوی در بارسلونا کار آسانی نیست و شرایطی دارد.

به نقل از روزنامه اسپورت کاتالونیا، ژاوی هرناندز برای ماندن در بارسلونا و ادامه فعالیتش دو شرط خواهد داشت. یکی از این شرط ها این است که اختیار ژاوی هرناندز در باشگاه بارسلونا بیشتر شود و بتواند در مسائلی که مربوط به مدیریت ورزشی باشگاه است نظر بدهد. در حال حاضر تمام مسئولیت های مدیریت ورزشی بر عهده دکو است و ژاوی در این قضیه نمی تواند اعمال نظر کند.

از سوی دیگر ژاوی می خواهد این تضمین را داشته باشد که باشگاه در تابستان پیش رو به اندازه کافی خرج خواهد کرد و بازیکنانی که نیاز است را خریداری خواهد کرد. در حال حاضر بارسلونا نیاز به هافبک دفاعی دارد اما به دلیل مسائل مالی نتوانسته است یک هافبک دفاعی مناسب جذب کند.

1471