کاوه رضایی به دنبال سومین برد پیاپی برابر تراکتور!

کاوه رضایی به دنبال سومین برد پیاپی برابر تراکتور!

پایگاه خبری فوتبالی - کاوه رضایی باید در بازی این هفته برای اولین بار مقابل تیم سابق خود در تبریز قرار بگیرد.

به گزارش فوتبالی، کاوه رضایی از جمله بازیکنان پر حرف و حدیث فصل گذشته تراکتوری‌ها بود. بازیکنی که پس از عدم امکان حضور در استقلال به جمع تی‌تی‌ها پیوست ولی پس از نیم فصل حضور در تبریز و باوجود تاکید پاکو خمز، قرارداد خود را فسخ کرده و نیم فصل دوم را بیرون نشست تا ابتدای فصل جاری راهی سپاهان شد.

البته فسخ قرارداد رضایی موجب ناراحتی تراکتوری ها هم شد و این باشگاه مدعی بود که این فسخ با شرایط درستی انجام نشده و کار به شکایت حقوقی هم رسید که درنهایت این مهاجم کنونی طلایی‌پوشان بود که توانست در این جدال حقوقی برنده باشد.

حال کاوه رضایی پس از اتمام حرف و حدیث‌ها و دعواهای حقوقی باید برای اولین بار در تبریز مقابل تیم سابق خود بازی کند و باید دید واکنش هواداران تراکتور به این بازیکن چه خواهد بود. مهاجمی که جدایی وی به مذاق پاکو خمز هم خوش نیامد و این سرمربی اسپانیایی عنوان کرده بود تا زمانی که او سرمربی است، رضایی اجازه بازگشت ندارد.

کاوه پس از برد تیمش در بازی رفت و پس از پیروزی در جدل حقوقی با تی‌تی‌ها، باید دید می‌تواند برای سومین مرتبه مقابل تیم سابق خود برنده باشد یا این‌بار نوبت تراکتوری‌ها خواهد بود که مقابل کاوه شکست نخورند؟

1997