تعبیر جالب افاضلی از هراتیان: آژان است و نمی‌توان با او حرف زد!

تعبیر جالب افاضلی از هراتیان: آژان است و نمی‌توان با او حرف زد!

پایگاه خبری فوتبالی - هومن افاضلی همسر خود زهره هراتیان را به شوخی به آجان تشبیه کرد!

به گزارش فوتبالی، هومن افاضلی مشاور امیر قلعه‌نویی به همراه همسر خود زهره هراتیان، رئیس ایفمارک، میهمان برنامه نوروز فوتبالی شبکه ورزش بودند که افاضلی در پاسخ به خصوصیات همسرش تعابیر جالبی داشت.

پرسش مجری برنامه از عضو کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران چنین طرح شد که شده از همسر خود نسخه‌ای جادویی بخواهد که بتوانند در مسابقه‌ای برنده باشند که افاضلی عنوان داشت ایشان آژان است و اصلاً نمی‌توان با وی در این زمینه‌ها صحبت کرد!

افاضلی به بیان دو خاطره جالب توجه هم پرداخت و مدعی شد وقتی پیشنهادی از یک تیم لیگ برتری داشته، از همسر خود خواسته لیست پزشکی بازیکنان آن تیم را به وی نشان دهد که هراتیان با مخالفت با این موضوع اظهار داشته هر زمانی که قرارداد امضا شد و پزشک آن تیم به ایفمارک مراجعه کرد، طبق ضوابط این داده‌ها را در اختیار پزشک قرار خواهد داد.

افاضلی همچنین در خاطره‌ای دیگر بیان داشت که وقتی به عنوان سرمربی یک تیم لیگ برتری برای انجام تست‌های پزشکی به ایفمارک رفته، هیچ جوره نتوانسته از پشت سر گذاشتن تست قلب طفره رود و مجبور شده به خانه بازگشته و ساک‌ ورزشی بردارد و موقع بازگشت در حضور هراتیان روی تردمیل رفته تا نتیجه تست مشخص شود.

مجری برنامه در پایان صحبت‌های هومن افاضلی به وی گفت که این خوب است که همسر وی نگران اوست ولی افاضلی با قطع صحبت‌های مجری دوباره با شوخی تاکید داشت که هراتیان نگران نیست و آژان است!

1997