اضافه شدن تیم لندنی به جمع مشتریان دروازه بان برزیلی

اضافه شدن تیم لندنی به جمع مشتریان دروازه بان برزیلی

پایگاه خبری فوتبالی – چلسی در نظر دارد تا تلاش خود را برای جذب بنتو، سنگربان پاراننزه برزیل که مورد توجه تیم‌های زیادی هم قرار دارد، انجام دهد.

به گزارش فوتبالی، این دروازه بان برزیلی، در دو سال اخیر جایگاه خود را به عنوان سنگربان اصلی تیم پاراننزه تثبیت کرده است و در هفته ای که گذشت، موفق شد تا اولین بازی ملی خود را نیز به انجام برساند. در حالی که هم ادرسون و هم آلیسون مصدوم هستند، بنتو در هر دو بازی برزیل مقابل اسپانیا و انگلیس، درون دروازه برزیل ایستاد. او در بازی مقابل انگلیس موفق به بسته نگه داشتن دروازه خود شد اما مقابل اسپانیا، 3 بار در این امر ناموفق بود.

به نقل از Globe Esporte، چندین تیم اروپایی، عملکرد این دروازه بان در هر دو بازی را از نزدیک زیر نظر گرفتند و ممکن است تا برای جذب او در همین تابستان اقدام کنند. اینتر و بنفیکا به این سنگربان علاقه مند هستند در حالی که چلسی، ولورهمپتون و ناتینگهام فارست نیز، تیم‌های انگلیسی مشتاق به جذب او هستند.

آبی‌های لندن در این فصل، پست دروازه بانی خود را بین روبرت سانچز و پتروویچ تقسیم کرده اند و این پست، قطعا یکی از بخش‌هایی است که توسط سران این تیم برای تقویت ترکیب آبی‌ها در نظر گرفته خواهد شد. به نقل از این رسانه برزیلی، علاقه موجود به بنتو در روزهای اخیر و پس از نمایش‌های او در ترکیب تیم ملی برزیل، به شدت افزایش پیدا کرده است.

2102