رکورد عجیب و غریبی که چلسی در نقل و انتقالات تابستانی امسال ثبت کرد

رکورد عجیب و غریبی که چلسی در نقل و انتقالات تابستانی امسال ثبت کرد

پایگاه خبری فوتبالی- چلسی در بازار نقل و انتقالات تابستان امسال رکورد عجیبی را از خود به جای گذاشت و 40 بازیکن را یا فروخت یا قرض داد و یا قراردادشان فسخ کرد.

به گزارش فوتبالی، در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال یکی از نکات جالب توجه برای رسانه‌ها تعداد زیاد بازیکنان چلسی بود. تیمی که در مقطعی بیش از 40 بازیکن در اسکواد خود داشت، تا پایان پنجره نقل و انتقالاتی مجبور شد با جدایی چندین بازیکن خود موافقت کند. چلسی در این پنجره رکورد عجیب و غریبی ثبت کرد، آن‌ها 40 بازیکن خود را فروختند، قرض دادند و یا قراردادشان را فسخ کردند تا تعداد بازیکنان تیمشان به حد نصاب برسد.

این مشکل را خیلی از هواداران و کارشناسان ناشی از سیاست‌های مدیریتی اشتباه تاد بولی می‌دانند. این مالک آمریکایی باشگاه چلسی را از رومن آبراموویچ روس خریداری کرد. او در دوران کوتاه مدیریت خود بازیکنان زیادی را با قیمت‌های گزاف به خدمت گرفت، اما تا به حال بازیکنانی که برای چلسی خریده است، نتوانستند در حد انتظار ظاهر شوند و چلسی در دو فصل اخیر حتی مجوز حضور در لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا را هم نتوانسته به دست بیاورد. هرچند که بازیکنی همچون کول پالمر یک خرید موفق برای چلسی بود، اما دیگر خریدهای چلسی عملکرد خوبی نداشتند.

1428