مدافع 25 ساله بایرن مونیخ در رادار منچستریونایتد

مدافع 25 ساله بایرن مونیخ در رادار منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی- منچستریونایتد به دنبال جذب یک مدافع میانی با کیفیت در پایان فصل است و دایوت اوپامکانو، مدافع بایرن مونیخ یکی از اهداف اصلی شیاطین سرخ به شمار می‌رود.

به گزارش فوتبالی، به گفته رودی گالتی، این مدافع می‌خواهد چالش جدیدی را خارج از بوندسلیگا تجربه کند. او یکی از اهداف نقل و انتقالاتی منچستریونایتد است. شنیده‌ها حاکی از آن است که مدیران منچستریونایتد در پایان فصل به صورت رسمی برای جذب این مدافع 25 ساله اقدام می‌کنند.

گالتی ادعا می‌کند که آینده رافائل واران و هری مگوایر در اولدترافورد نامشخص است و منچستریونایتد نیز به دنبال ژان کلر تودیبو و آنتونیو سیلوا است. حالا به نظر می‌رسد که اوپامکانو نیز به گزینه‌های باشگاه انگلیسی اضافه شده و باید دید در نهایت کدام مدافع با منچستریونایتد قرارداد امضا می‌کند.

اوپامکانو یکی از بهترین مدافعان بوندسلیگا است؛ اما او گاهی اوقات اشتباهات مرگباری مرتکب می‌شود. این مدافع اگر می‌خواهد به لیگ برتر انگلیس منتقل شود باید تمرکز بیشتری در زمین داشته باشد. او اگر پیشرفت نکند، جایی در لیگ رقابتی انگلیس نخواهد داشت.

جدا از ویژگی‌های دفاعی ، این بازیکن فرانسوی به خوبی در امر بازیسازی و انتقال توپ به خطوط جلو شرکت می‌کند. او خونسردی و تمرکز خاصی در این کار دارد. او قدرت بالایی در انتقال توپ به جلو دارد و حضور او به منچستریونایتد اجازه می‌دهد تا از عقب زمین بازیسازی کند.

گفتنی است که منچستریونایتد باید به دنبال جذب بیش از یک مدافع میانی در تابستان باشد. جانی ایوانز در تابستان از منچستریونایتد جدا می‌شود و باید برای او نیز یک جانشین جذب شود.

1428