هشدار پیشکسوت بایرن‌مونیخ که باعث نگرانی هواداران این تیم شد

هشدار پیشکسوت بایرن‌مونیخ که باعث نگرانی هواداران این تیم شد

پایگاه خبری فوتبالی - بازیکن سابق باواریایی‌ها با اشاره به عملکرد دایوت اوپامکانو مدعی شد که با این وضع دفاعی هفته‌های سختی در انتظار این تیم است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های آلمانی، شکست سنگین چهار بر دو اول هفته گذشته برابر بوخوم بار دیگر نگرانی‌هایی در مورد قدرت خط دفاعی بایرن مونیخ به وجود آورد. در این دیدار جدای از سیستم تیم، عملکرد برخی مدافعین خصوصاً دایوت اوپامکانو با انتقاداتی همراه بوده است.

دتمار هامان، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال آلمان و باشگاه بایرن مونیخ در همین رابطه ضمن اعلام هشدار به این تیم و انتقاد از عملکرد مدافعین این تیم، گفت: "این دفعه اول نیست. تیم در تمام فصل گل‌های زیادی دریافت کرده است. آن‌ها در دفاع بسیار باز هستند. قطعاً علامت سؤال‌های زیادی وجود خواهد داشت و مردم با خود می‌گویند آیا اوپامکانو واقعاً بازیکن مناسبی است ؟ آیا ما به یک مدافع وسط دیگر که بتواند بلافاصله به ما کمک کند، نیاز نداریم؟ با این وضع ممکن است هفته های پر تلاطمی برای بایرن مونیخ در پیش روی باشد."

لازم به ذکر است که خط دفاعی تیم بایرن مونیخ در رقابت‌های فصل جاری بوندسلیگا و سایر جام‌ها عملکرد ضعیفی از خود بر جای گذاشته است و حتی در مسابقاتی که به پیروزی رسیده‌اند نیز دروازه تیم‌شان را باز شده دیده‌اند و در جام حذفی نیز با دریافت پنج گل از بروسیا مونشن گلادباخ از دور رقابت‌ها کنار رفت.

9404