آخرین وضعیت مصدومین دو تیم منچسترسیتی و آرسنال پیش از دیدار حساس روز یک‌‌شنبه

آخرین وضعیت مصدومین دو تیم منچسترسیتی و آرسنال پیش از دیدار حساس روز یک‌‌شنبه

پایگاه خبری فوتبالی- دو تیم منچسترسیتی و آرسنال در حالی روز یک‌شنبه به مصاف یکدیگر می‌روند که برخی از بازیکنان کلیدی دو تیم دچار مصدومیت هستند.

به گزارش فوتبالی، منچسترسیتی در دیداری تعیین کننده برای قهرمانی لیگ برتر انگلیس یک‌شنبه در استادیوم اتحاد میزبان آرسنال است. اما بازیکنان کلیدی دو تیم با چالش هایی مواجه هستند تا برای این مسابقه آماده بازی شوند.

جان استونز و کایل واکر در اردوی تیم ملی انگلیس دچار مصدومیت شدند. بوکایو ساکا و گابریل ماگالایش از لیست تیم ملی‌های خود خارج شدند. گابریل مارتینلی نیز برای برزیل در دسترس نبود و مانوئل آکانجی هم برای بازی کردن ریسک نکرد.

کایل واکر در بازی شنبه شب انگلیس مقابل برزیل مصدوم شد اما بنظر می‌رسد می‌تواند منچسترسیتی را در بازی مقابل آرسنال همراهی کند. با این حال، وضعیت جان استونز هنوز مشخص نیست. پس از تساوی روز سه‌شنبه مقابل بلژیک گرت ساوتگیت گفت که این مشکل در کشاله ران او بوده و  مشکلی جدی به نظر می‌رسد. او در ادامه گفت که مطمئن نیست استونز برای بازی با آرسنال آماده می‌شود یا خیر.

یک مشکل دیگر در خط دفاعی منچستر سیتی وضعیت آمادگی مانوئل آکانجی است که او هم از لیست تیم ملی سوئیس خارج شد و برای بازی ریسک نکرد‌‌‌.

بوکایو ساکا با توجه به حضور نداشتن در لیست تیم ملی انگلیس، احتمال زیاد برای بازی با منچسترسیتی آماده خواهد بود. همچنین گابریل ماگالایش و گابریل مارتینلی هم وضعیتی مانند بوکایو ساکا داشتند اما وضعیت برگشت آنها مشخص نیست و باید دید در روزهای آینده به آمادگی خواهند رسید یا خیر.

۱۴۲۸