کاپیتان حسینی و کلین‌شیت ارزشمند؛ بیانیه استقلال به کمکش آمد!

کاپیتان حسینی و کلین‌شیت ارزشمند؛ بیانیه استقلال به کمکش آمد!

پایگاه خبری فوتبالی- بیانیه باشگاه استقلال یا تصمیم قلعه‌نویی از قبل و یا هر دلیل دیگری ششمین کلین‌شیت کاپیتان استقلال را ثبت کرد.

  به گزارش فوتبالی، یکی از تغییرات جالب ایران در بازی برگشت مقابل ترکمنستان تغییر درون دروازه بود. اختلاف دو تیم در بازی رفت احتمالا دلیلی بود بر این که قلعه‌نویی تصمیم بگیرد به دروازه‌بانی غیر از علیرضا بیرانوند بازی بدهد.

 شماره یکی که حتی اگر نگوییم به خاطر اشتباهاتش در این مدت بلکه به خاطر شرایط سنی‌اش هم که شده باید به دنبال آماده کردن جانشینی برای سال‌های آینده‌اش بود. 

البته سید حسین حسینی 31 ساله در این بازی به جای بیرانوند به میدان رفت و یک کلین‌شیت هم به نام خودش ثبت کرد. حضوری که شاید بتوان آن را به بیانیه باشگاه استقلال برای پیشنهاددادن به قلعه‌نویی برای استفاده از بازیکنان استقلال مرتبط دانست!

در نهایت حسینی به هر دلیلی که بازی کرد توانست ششمین کلین‌شیت خود را تجربه کند که آمار او را در تیم‌ملی به آمار خوبی برای یک دروازه‌بان تبدیل کرد. کاپیتان استقلال، 11 بازی با پیراهن تیم ملی انجام داده و 6 کلین‌شیت را به نام خودش ثبت کرده است.

 این آمار برای دروازه‌بانی که در ترکیب اصلی نیست و هماهنگی زیادی با مدافعان و تیم ندارد می‌تواند آمار نسبتا خوبی باشد و این حساب را روی حسینی باز کند که جانشین مناسبی برای روزهای غیبت علیرضا بیرانوند باشد.

کلین‌شیت برابر ترکمنستان برخلاف تصور خیلی ساده هم به دست نیامد و تیم حریف در خانه چهره‌ای متفاوت با تیم چند روز گذشته داشت.حسینی با 2 یا 3 واکنش خوب موفق شد دروازه ایران را بسته نگه‌دارد و اگر آماده نبود شاید حتی نتیجه عجیبی رقم می‌خورد.

4326