پیام صفحه بارسلونا در حمایت از یامال و با کنایه به وینیسیوس

پیام صفحه بارسلونا در حمایت از یامال و با کنایه به وینیسیوس

پایگاه خبری فوتبالی - بازی اسپانیا و برزیل در سانتیاگو برنابئو با تساوی سه بر سه به اتمام رسید.

به گزارش فوتبالی، لامین یامال مهاجم بارسلونا در این بازی در ترکیب اصلی اسپانیا قرار گرفت و عملکرد درخشانی از خود ارائه داد. یامال در این بازی با دریبل ها، پاسها و حرکاتش، خوش درخشید و از حریف، پنالتی گرفت. یامال فقط گلزنی را کم داشت اما در مجموع، شب درخشانی داشت.

در ترکیب تیم ملی برزیل چند تن از ستارگان رئال مادرید حضور داشتند. رودریگو گوئس شماره یازده رئال مادرید در این بازی یکی از گلهای تیم ملی برزیل را به ثبت رساند. وینیسیوس جونیور پرتلاش بود اما نتوانست گلزنی کند در حالی که اندریک که در تابستان از پالمیراس به رئال مادرید می آید، در این بازی گلزنی کرد. 

صفجه بارسلونا در شبکه اجتماعی ایکس،  تصویری از یامال را منتشر کرد که وینیسیوس پشت سرش قرار دارد و در توصیف این تصویر نوشت:" لامین>>>>>>"

در حقیقت به نظر می رسد که منظور صفحه بارسلونا این است که یامال از هر بازیکنی بهتر است و با توجه به این که وینیسیوس در تصویر حضور دارد، برخی تصور می کنند که صفحه بارسلونا عمدا می خواسته به وینیسیوس کنایه بزند. 

در هر صورت یامال مراحل ترقی را به سرعت طی می کند و در این فصل، عملکرد درخشانی داشته است و طبیعی است که بارسایی ها از او خیلی راضی باشند.

4125