شب جنون‌آمیز در برنابئو؛ برزیلی‌های رئال مادرید دو گل زدند، هافبک منچسترسیتی دبل کرد

شب جنون‌آمیز در برنابئو؛ برزیلی‌های رئال مادرید دو گل زدند، هافبک منچسترسیتی دبل کرد

پایگاه خبری فوتبالی - همان طور که انتظار می رفت، بازی سه شنبه شب میان اسپانیا و برزیل در ورزشگاه برنابئو یکی از جذاب ترین بازیهای سه شنبه شب بود و بازی با تساوی سه بر سه به اتمام رسید. 

به گزارش فوتبالی، دو تن از قدرتمندترین  تیم های ملی تاریخ فوتبال، در حالی در برنابئو به مصاف هم رفتند که این بازی در ادامه اقدامات برای مبارزه با نژادپرستی برگزار می شد.

کل کل میان بازیکنان دو تیم باعث شده بود تا با وجود آن که این بازی دوستانه بود، بسیار پرهیجان باشد. یامال در همان شروع بازی پنالتی گرفت تا رودریگو هرناندز گل اول را به ثمر برساند. کمی بعد دنی اولمو روی یک حرکت انفرادی و تماشایی دومین گل را زد. 

در حالی که به نظر می رسید که اسپانیا پیروزی آسانی خواهد داشت، اشتباه اونای سیمون باعث شد تا رودریگو گوئس صاحب توپ شود و اختلاف را کم کند. اندریک جواهر برزیلی آینده رئال مادرید که شنبه شب در ومبلی مقابل انگلیس گل زده بود، تنها سه دقیقه پس از ورود به زمین در نیمه دوم، گل تساوی را زد تا پایش به گلزنی در استادیوم تیم آینده اش باز شود.

در آخرین دقایق، دنی کارواخال به بازیکن تاثیرگذار تبدیل شد. این بازیکن در ابتدا از برزیلی ها پنالتی گرفت تا رودری دبل کند و در آخرین ثانیه های بازی خودش مرتکب پنالتی شد تا پاکتا کار را به تساوی بکشاند.

این بازی بسیار جذاب و تماشایی بود و در نهایت شش گل زیبا، هواداران را در ورزشگاه برنابئو به وجد آورد.

4125