اصرار هافبک اسپانیایی منچسترسیتی بر نداشتن تتو

اصرار هافبک اسپانیایی منچسترسیتی بر نداشتن تتو

پایگاه خبری فوتبالی- رودری، هافبک تاثیرگذار تیم ملی اسپانیا و منچسترسیتی اعلام کرده است حاضر است هرگز قهرمان جام جهانی یا یورو نشود، اما هیچ تتویی در بدنش نداشته باشد.

به گزارش فوتبالی، رودری، یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان چند سال اخیر فوتبال اروپا و جهان بوده است. این ستاره اسپانیایی، خط هافبک من‌سیتی و تیم ملی اسپانیا را به خوبی رهبری می‌کند و نقش تاثیرگذاری در موفقیت‌هایی که تیم‌هایش به دست می‌آورند دارد. او در چند فصل اخیر تمام جام‌های ممکن را با منچسترسیتی به دست آورد و در تیم ملی اسپانیا هم موفق شد در لیگ ملت‌های اروپا عنوان قهرمانی را کسب کند.

خیلی از کارشناسان سبک بازی او را مشابه با سرخیو بوسکتس می‌دانند. پپ گواردیولا زمانی که سکان هدایت بارسا را بر عهده داشت، به سرخیو بوسکتس اعتماد کرد و او را جانشین یایا توره در ترکیب اصلی کرد. او هافبکی را به دنیای فوتبال معرفی کرد که سبک متفاوتی را ارائه می‌داد، بوسکتس با مغز خود فوتبال بازی می‌کرد و چندان به چشم نمی‌آمد، اما تاثیرش در شکل بازی بارسا انکارناپذیر بود.

حالا رودری به خوبی توانسته جای خالی سرخیو بوسکتس را برای پپ گواردیولا پر کند. او گل قهرمانی منچسترسیتی را در لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رساند تا بیش از پیش نزد هواداران این تیم محبوب شود.

اما او به‌خاطر سبک زندگی ساده‌اش هم مورد توجه قرار گرفته است. او از فضای مجازی دور است و هیچ تتویی روی بدنش ندارد. او از حرکات تجملاتی بازیکنان امروزی دوری می‌کند. رودری در آخرین مصاحبه خود گفت: «اگر کسی به من پیشنهاد بدهد تتو داشته باشم و در ازای آن قهرمان جام جهانی و یورو شوم، هرگز این کار را انجام نخواهم داد.»

1428