هالند، مصمم برای اثبات خود به مقصد مورد علاقه اش

هالند، مصمم برای اثبات خود به مقصد مورد علاقه اش

پایگاه خبری فوتبالی – گزارش رسانه‌های اسپانیایی حاکی از این هستند که ارلینگ هالند از بازی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان منچستر سیتی مقابل رئال مادرید، به عنوان فرصتی برای به رخ کشیدن توانایی‌های خود در راستای انتقال احتمالی خود در آینده به سانتیاگو برنابئو استفاده خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، این مهاجم نروژی در سال 2022 به منچستر سیتی پیوست اما مدت‌هاست که به انتقال به رئال مادرید لینک شده است. تقابل پیش روی منچستر سیتی مقابل رئال مادرید در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، در دومین فصل حضور این ستاره نروژی در پیراهن من سیتی، دومین تقابل پیاپی این دو تیم در دو سال اخیر خواهد بود. 

حالا به نقل از رسانه اسپانیایی AS، هالند می‌خواهد از این فرصت به بهترین شکل استفاده کند تا ارزش‌های خود را به مادریدی‌ها اثبات کند. این در حالی است که بسیاری انتقال کیلیان امباپه به باشگاه اسپانیایی را پس از جدایی اش از پی اس جی در تابستان پیش رو را تمام شده می‌دانند.

اینگونه گفته می‌شود که هالند از تلاش‌های بی وقفه رئال مادرید برای جذب ستاره فرانسوی دلسرد شده است و اعتقاد دارد که با توجه به وجود بند فسخی که در قراردادش با سیتی قرار دارد، این تیم می‌توانسته برای آوردن او به سانتیاگو برنابئو طرح ریزی کند.

2102