مسیر پرسپولیس در لیگ و جام‌حذفی؛ چغر و بدبدن!

مسیر پرسپولیس در لیگ و جام‌حذفی؛ چغر و بدبدن!

پایگاه خبری فوتبالی- سال جدید برای پرسپولیس با چند حریف چغر و بد‌بدن آغاز خواهد شد!

به گزارش فوتبالی، برنامه جام‌حذفی اعلام شد و مشخص شد که پرسپولیس در این جام باید در تاریخ 7 اردیبهشت به مصاف گربه سیاهش یعنی آلومینیوم اراک برود. تیمی که شاید آمار 2 برد در 6 بازی اخیرش این تصور را به وجود بیاورد که حریف قدرتمندی نخواهد بود اما اگر بدانیم یکی از این 2 برد مقابل پرسپولیس بوده شرایط تفاوت می‌کند! البته باخت به آلومینیوم اولین تجربه نشستن اوسمار روی نیمکت بود و این باخت این تصور را به وجود آورد که با پرسپولیس با کادرفنی جدیدش باید از جمع مدعیان خداحافظی کرد. اوسمار البته در ادامه مسیر ورق را برگرداند و این تیم حالا منتظر یک لغزش استقلال برای رسیدن به صدر هست.

با این حال آلومینیوم همیشه و در همه حال گربه سیاه پرسپولیسی‌ها بوده و مجتبی حسینی هم نشان داده شکست دادن این تیم را خیلی خوب بلد است. البته این را هم باید در نظر گرفت که تا رسیدن به روز بازی دو تیم چه شرایطی خواهند داشت.

پرسپولیس که سال جدید را بازی با گل گهر در سیرجان شروع می‎کند، قبل از بازی با آلومینیوم دو دیدار حساس با ملوان و صنعت نفت دارد. اگرچه شاگردان اوسمار در بهترین شرایط فنی خود قبل از عید بودند اما مشخص نیست که سال جدید را چطور آغاز خواهند کرد و مهم‌تر این که آنها با حریفان متحول‌شده‌ای مواجه خواهند شد. صنعت نفت آبادان که فراز کمالوند را روی نیمکت خود می‌بیند قطعا شباهت کمی به تیم قبل از تعطیلات خواهد داشت.

کمالوند از آن دسته مربیانی نیست که در هر تیم و هر شرایطی بتوان او را از پیش‌بازنده دانست. ملوان را هم در آخرین هفته‌های سال می‌شد تیم نباز لیگ دانست. یک باخت در 9 بازی اخیر یعنی این که اوسمار در هیچ کدام از دو دیدار لیگ نمی‌تواند از پیروزی مطئن باشد و بعد از آن هم نوبت به گربه سیاه جام‌حذفی است. او حالا هوادارانی را دارد که برخلاف باخت اول مقابل آلومینیوم توقعشان بالارفته و از اوسمار و تیمش به غیر از برد توقع دیگری ندارند.

4326