شروع انتقامی یا ترسناک برای نکونام؟/ عید در کنار گربه سیاه

شروع انتقامی یا ترسناک برای نکونام؟/ عید در کنار گربه سیاه

پایگاه خبری فوتبالی- مس رفسنجان مقابل استقلال مقابل هشتمین هفته نباختن خود است و این جادویی است که محرم نویدکیا آن را در رفسنجان رقم زده است.

به گزارش فوتبالی، تیم جواد نکونام با تمام انتقاداتی که به نحوه و مدل بازی‌اش انجام می‌شود یک عملکرد قابل دفاع دارد. تجربه فقط دو باخت در سال گذشته آماری است که سرمربی استقلال با آن می‌تواند مقابل تمام انتقادات قدعلم کند. 

یک باخت در لیگ برتر به سپاهان و باخت دوم به یک تیم غیرمنتظره در یک جای غیرمنتظره! یک سپاهانی دیگر دومین باخت و البته شوک‌آورترین باخت را به نکونام و شاگردانش تحمیل کرد. محرم نویدکیا که به تازگی به مس رفسنجان اضافه شده بود با این تیم که در آن زمان یک حریف از پیش‌باخته بود توانست نکونام را از جام‌حذفی کنار بگذارد.

 نکونام حالا با امار قابل دفاع سال قبل باید سال جدید را با همین حریف آغاز کند. تیمی که اتفاقا برخلاف بازی جام‌حفی نه حریف دست و پابسته‌ای است و نه از پیش‌بازنده. محرم نویدکیا از مس، طلایی ساخته که هم نتیجه می‌گیرد و زیبا و هجومی بازی می‌کند. تیمی که مانند استقلال خوب شوت می‌زند و در فاز دفاعی هم عملکرد قابل‌قبولی دارد. چیزی که این بازی را برای نکونام سخت‌تر می‌کند این است که شاگردان او در بازی رفت با این تیم هم با این که برنده میدان شدند اما گلی مقابل این تیم نزدند! این بازی با گل‌به خودی میثم تیموری به سود استقلال به پایان رسید. حالا استقلال باید به تیمی که در 2 بازی که با آن انجام داده گلی نزده هم گل بزند و هم برنده از میدان خارج شود تا هم صدر را حفظ کند و هم انتقام آن شکست تلخ و پراز انتقاد را بگیرد.

 محرم نویدکیا در کل مربی موفقی مقابل استقلال بوده است و همین کارنامه و دو بازی قبلی هم اعتماد به نفسش را برای اولین بازی سال بیشتر خواهد کرد.

در هر حال استقلال برای رسیدن به قهرمانی در لیگ باید این بازی را ببرد و به همین دلیل همه شاهد جدال حساسی خواهیم بود.

4326