آینده ستاره منچسترسیتی در هاله‌ای از ابهام

آینده ستاره منچسترسیتی در هاله‌ای از ابهام

پایگاه خبری فوتبالی- آینده کوین دی بروینه در منچسترسیتی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

به گزارش فوتبالی، فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی دنیای فوتبال در آخرین اخبار خود اعلام کرد آینده کوین دی بروینه، هافبک بلژیکی منچسترسیتی در تیم انگلیسی نامشخص است.

قرارداد ستاره بلژیکی در سال 2025 با باشگاه منچسترسیتی به اتمام می‌رسد. این ستاره در تابستان امسال 33 ساله می‌شود. اگر کوین دی بروینه قصد امضای قرارداد جدیدی نداشته باشد، پایان فصل جاری بهترین زمان برای سران من سیتی برای فروش این بازیکن خواهد بود.

دی بروینه بخش زیادی از این فصل را به دلیل مصدومیت از دست داد و در این مدت، خیلی از کارشناسان به این نتیجه رسیدند که گواردیولا و منچسترسیتی مانند گذشته به دی بروینه وابسته نیستند و بازیکنی مثل فیل فودن، می‌تواند جای خالی او را پر کند.

اگرچه منچسترسیتی با حضور این بازیکن نتایج بهتری به دست می‌آورد، اما ستاره‌هایی مانند فیل فودن به اوج پختگی و تجربه رسیده‌اند و می‌توانند جانشینان مناسبی برای کوین دی بروینه باشند.

این احتمال وجود دارد که دی بروینه در تابستان امسال قهرمان فصل گذشته لیگ برتر را ترک کند و باشگاه‌های عربستان سعودی در کنار چند تیم از MLS تلاش می‌کنند تا با او به توافق برسند.

فابریزیو رومانو در پاسخ به سوالی درباره آینده کوین دی بروینه در منچسترسیتی گفت: «فکر می‌کنم تیم‌هایی از لیگ عربستان و البته MLS وجود دارند که قصد دارند برای جذب دی بروینه هزینه زیادی انجام دهند. اما در حال حاضر شانس تیم‌های عربستانی بیشتر است.

رومانو اضافه کرد: «هرچند که دی بروینه در حال حاضر روی منچسترسیتی و بازی‌های پیش رو متمرکز است و هنوز تصمیمی برای جدایی نگرفته است. همچنین او قصد دارد پیش از مذاکره با هر تیم دیگری، با منچسترسیتی برای تمدید مذاکره کند.»

1428