تیم لندنی به دنبال خرید دروازه‌بان رئال مادرید

تیم لندنی به دنبال خرید دروازه‌بان رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - در این فصل از رقابت ها، تیبو کورتوا به علت مصدومیت نتوانسته است در ترکیب رئال مادرید قرار بگیرد و به این ترتیب مادریدی ها از آندری لونین در ترکیب خود استفاده کرده اند.

به گزارش فوتبالی ، این دروازه بان اوکراینی در این فصل تبدیل به دروازه بان اول رئال مادرید شده است. رئال مادرید کپا آریزابالاگا را هم به خدمت گرفت اما عملکرد ضعیف کپا موجب شد تا لونین دروازه بان اصلی رئال مادرید در غیاب تیبو کورتوا باشد. عملکرد خوب لونین موجب شده است تا این دروازه بان مشتری هایی از میان تیم های سطح اول فوتبال انگلیس پیدا کند.

به نقل از روزنامه اسپورت، آرسنال به دنبال این است که در تابستان پیش رو، آندری لونین را با مبلغ 20 میلیون یورو به خدمت بگیرد. لونین در حال حاضر تا تابستان 2025 با رئال مادرید قرارداد دارد. از سوی دیگر آندری لونین بازیکنی است که در ترکیب رئال مادرید کمترین دستمزد را دریافت می کند. دستمزد آندری لونین در رئال مادرید دو میلیون یورو به ازای هر فصل است. آرسنالی ها می خواهند دستمزد لونین را هم افزایش بدهند و به این ترتیب رضایت شخصی او را هم به دست بیاورند.

داوید رایا و آرون رمزدیل دروازه بان های آرسنال هستند. آن ها می خواهند یک دروازه بان مطمئن دیگر را در تابستان داشته باشند و لونین یکی از گزینه های آن ها است.

1470