سنگربان اوکراینی رئال مادرید در تیررس آرسنال

سنگربان اوکراینی رئال مادرید در تیررس آرسنال

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه آرسنال برای تقویت خط دروازه خود، تصمیم دارد برای جذب آندری لونین، گلر اوکراینی رئال مادرید اقدام کند.

به گزارش فوتبالی، آندری لونین در این فصل عملکرد درخشانی در پیراهن سنگربانی رئال مادرید داشت. او یکی از عوامل اصلی فینالیست شدن رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا بود. او در لالیگا هم خوب عمل کرد و با بازی‌های درخشان خود باعث شد تا کپا آریزابالاگا تبدیل به یک نیمکت‌نشین شود و فرصت زیادی برای بازی به دست نیاورد.

لونین در مقطعی که تیبو کورتوا دچار مصدومیت شده بود، عملکرد درخشانی در دروازه رئال مادرید داشت، اما برای فصل آینده باز هم کادر فنی کهکشانی‌ها به کورتوا اعتماد خواهند کرد. شاید حضور سنگربان بلژیکی، دلیل محکمی برای جدایی لونین در پایان فصل باشد. این گلر از اتلتیکو مادرید پیشنهاد دریافت کرده و یکی از گزینه‌های جانشینی یان اوبلاک در قاب دروازه روخی بلانکو است.

حالا آرسنال نیز به صف مشتریان این دروازه‌بان اضافه شده است. باشگاه لندنی پیش از این نیز شرایط این بازیکن را زیر نظر داشت. به نقل از میگل آنجل دیاز، خبرنگار نشریه کوپه، آرسنال به جذب آندری لونین علاقه‌مند است.

آرون رمزدیل، گلر انگلیسی آرسنال در آستانه جدایی از این تیم قرار دارد و اگر اتفاق خاصی نیافتد، احتمالا به فروش خواهد رسید. چلسی یکی از باشگاه‌هایی است که تمایل به جذب این سنگربان ملی‌پوش دارد و باید دید سرنوشت او چگونه رقم خواهد خورد؟ از طرفی، قرارداد قرضی داوید رایا با آرسنال هم به پایان رسیده و توپچی‌ها در پی جذب دائمی گلر اسپانیایی هستند.

1428