مهاجم بارسلونا با وجود پیشنهاد 50 میلیون یورویی جایی نمی‌رود

مهاجم بارسلونا با وجود پیشنهاد 50 میلیون یورویی جایی نمی‌رود

پایگاه خبری فوتبالی - ویتور روکه که در حال حاضر نوزده سال سن دارد، در ماه ژانویه از اتلتیکو پارانائنسه به بارسلونا آمد و زیر نظر ژاوی هرناندز کار خودش را آغاز کرد.

به گزارش فوتبالی ، روکه البته فرصت زیادی برای بازی کردن در بارسلونا به دست نیاورده است و ژاوی بیشتر اوقات رابرت لواندوفسکی را در نوک خط حمله تیمش قرار می دهد. صحبت هایی مطرح شده است که روکه ممکن است بارسلونا را ترک کند تا فرصت های بیشتری برای بازی کردن به دست بیاورد.

آندره کوری مدیر برنامه های ویتور روکه به صراحت اعلام کرده است که این استعداد برزیلی به هیچ عنوان در تابستان چه به طور دائمی و چه به طور قرضی بارسلونا را ترک نخواهد کرد. بارسلونا با مبلغ 30 میلیون یورو به همراه 31 میلیون یورو بند های اضافه این بازیکن را خریداری کرده است.

ایجنت ویتور روکه در گفت و گو با فابریزیو رومانو درباره شرایط این بازیکن برزیلی گفته است:" حقیقت این است که صفی از باشگاه‌ها وجود دارد که حاضرند 50 میلیون یورو برای ویتور روکه بپردازند. ویتور حتی اگر قرار باشد که به طور قرضی بارسلونا را ترک کند، این کار را نخواهد کرد چرا که او مصمم است در بارسا موفق شود."

1470