۱۳ منهای یک نحس؛ تابستان سخت برای پرسپولیس

۱۳ منهای یک نحس؛ تابستان سخت برای پرسپولیس

پایگاه خبری فوتبالی- ۱۲، این روزها این عدد، عدد بدشانسی مدیران پرسپولیس و عدد نگران‌کننده برای هواداران این تیم است.

به گزارش فوتبالی، بخش مدیریتی پرسپولس در آخرین روزهای سال قبل درگیر بحث واگذاری و خصوصی‌سازی بود و بعد از این که تکلیف این قضیه مشخص شد احتمال دارد که در سال جدید اتفاقات دیگری هم در انتظار مدیران این باشگاه و به خصوص درویش باشد.

فارغ از اینکه در فصل جدید و سال جدید چه کسی مدیرعامل پرسپولیس خواهد بود برای هواداران این است که او چه راهکاری برای نگه‌داشتن بازیکنانی که احتمال جدایی‌شان وجود دارد خواهد داشت.

یکی از چالش‌های مدیران باشگاه پرسپولیس در فصل گذشته، پرداخت پاداش‌های قهرمانی بازیکنان و اعضای کادرفنی بود. بعد هم تقویت تیم در نقل و انتقالات زمستانی و به زودی هم دغدغه جدیدی به نام تمدید قرارداد بازیکنان اضافه خواهد شد. لیست بلندبالای بازیکنانی که احتمال جدایی‌شان از جمع قرمزها وجود دارد هر مدیری که روی صندلی باشگاه پرسپولیس بنشیند را خواهد ترساند.

گیورگی گولسیانی مدافع گرجستانی قرمزهای پایتخت در پایان فصل جاری به نقطه پایان قراردادش با پرسپولیس می‌رسد و بدون‌شک تمدید قرارداد با این مدافع باتجربه که در حال حاضر برترین گلزن قرمزها در فصل جاری محسوب می‌شود.

 قرارداد مرتضی پورعلی‌گنجی که در حال حاضر از ناحیه رباط صلیبی دچار آسیب‌دیدگی شده و دور از میادین است، هم در پایان فصل جاری با پرسپولیس به پایان خواهد رسید. بقیه مدافعان پرسپولیس هم شرایط مشابهی دارند تا فاز دفاعی این تیم حسابی در معرض خطر باشد. وحدت هنانوف، فرشاد فرجی، دانیال اسماعیلی‌فر و علی نعمتی هم دیگر بازیکنان این لیست بلندبالا هستند.

ستاره‌ای به نام سروش رفیعی که در این فصل در بیشتر پست‌ها عصای دست مربیان تیمش بوده است و مسعود ریگی هم باید اضافه کرد. مهم‌ترین نام در این لیست اما بی‌شک مهدی ترابی است. بازیکن ۵ فصل اخیر قرمزها که کیفیت او تاثیر زیادی روی کیفیت تیمش داشته است و قطعا ماندن او بزرگترین و مهم‌ترین خواسته هواداران است. 

وحید امیری، سعید صادقی و امید عالیشاه این لیست را به عدد نگران‌کننده ۱۲ می‌رسانند و کار مدیران پرسپولیس را سخت‌تر از همیشه خواهند کرد.

۴۳۲۶