لیموچی: این بازی را فراموش و از فردا روی بازی‌های لیگ تمرکز می کنیم

لیموچی: این بازی را فراموش و از فردا روی بازی‌های لیگ تمرکز می کنیم

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکن تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: اگر به تیم ملی دعوت شدم از آلومینیوم اراک بوده و ممنون این باشگاه هستم.

به گزارش فوتبالی، مهدی لیموچی پس از صعود آلومینیوم به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی، اظهار داشت: از هواداران تشکر می‌کنم که در این روز سخت ما را تنها نگذاشتند. با اینکه دو بار بازی را با 2 گل عقب افتادیم اما تا آخرین لحظه از ما حمایت کردند. اگرتوانستیم کامبک بزنیم مدیون این هواداران هستیم. خیلی خوشحالم که این مردم امشب خوشحال به خانه‌ها برگشتند. اگر من گلی زدم زحمات بچه‌ها بود. برد برای همه تیم است همانطور که باخت برای همه تیم است.

وی درمورد اینکه آیا آلومینیوم اراک می‌تواند به قهرمانی جام حذفی برسد، گفت: تیمی که می‌تواند پرسپولیس را با این قهرمانی‌های فراوان شکست بدهد، قطعا برای قهرمانی می‌رود. البته هربازی شرایط خودش را دارد. ما این بازی را فراموش و از فردا روی بازی‌های لیگ تمرکز می کنیم.

لیموچی درمورد اینکه در نیم فصل گزینه استقلال و پرسپولیس بود و به اردوی تیم ملی هم دعوت شد، عنوان کرد: تمرکزم روی تیمم است و تمام تلاشم را برای این تیم به کار می‌گیرم. اگر به تیم ملی دعوت شدم از آلومینیوم اراک بوده و ممنون این باشگاه هستم. ان‌شاالله روند خودم هم ادامه دار باشد. برای فصل بعد هم با این تیم قرارداد دارم.

2636